Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 października 2019 / 15:37

„Gazeta Wyborcza” liderem najsilniejszych brandów w Polsce w rankingu Top Marka 2019

„Gazeta Wyborcza” liderem najsilniejszych brandów w Polsce w rankingu Top Marka 2019

W najnowszym badaniu Top Marka „Gazeta Wyborcza” zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce, wyprzedzając TVN i Polską Grupę Energetyczną. „Gazeta Wyborcza" jest też liderem brandów w kategorii Prasa - publikowane przez nią najświeższe informacje są cytowane najchętniej spośród tytułów prasowych.

Top Marka 2019 to największe badanie marek w polskich mediach. Dwunasta edycja rankingu brandów o najlepszym wizerunku objęła aż 500 marek z 50 branż. Liderem całego zestawienia została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając TVN, PGE, Audi, BMW, Polsat, "Super Express", Mercedes, Orlen i TVN24, które razem tworzą TOP 10 najsilniejszych marek. 

- Codziennie w kiosku i internecie, codziennie z naszymi czytelnikami i blisko ważnych dla nich spraw - już od 30 lat tak działa "Gazeta Wyborcza". Dzięki temu wielokrotnie byliśmy w gronie prasowych liderów rankingu Top Marka, a w tym roku udała nam się rzecz wyjątkowa - "Gazeta Wyborcza" zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce! Patrząc na to, jak wiele głośnych publikacji ukazało się na naszych łamach w ostatnich miesiącach, łatwo tej pozycji nie oddamy - komentuje wyniki badania Top Marka Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

„Gazeta Wyborcza” zwyciężyła jednocześnie w kategorii Prasa - pod względem zarówno liczby, jak i zasięgu wzmianek wymieniających jej brand. W analizowanym okresie ukazało się ponad 900 tys. takich publikacji. Jak wskazują twórcy opracowania, dziennik zawdzięcza to m.in. kilku głośnym publikacjom, np. poświęconym aferze wokół KNF, a także tym związanym z biznesem jej wydawcy Agory S.A. Najwięcej wzmianek o „Gazecie Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych - 90,1%. 

W tegorocznym rankingu Top Marka znalazły się również inne marki Grupy Agora. Gazeta.pl zajęła trzecie miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych, a w ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek uplasowała się na 101. pozycji. Kolejnymi brandami były: Radio TOK FM (272. miejsce ogółem, 6. wśród stacji radiowych) i Wydawnictwo Agora (292. ogółem, 7. wśród wydawnictw książkowych).

Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu - magazynu „Press” i autora metodologii - Press-Service Monitoring Mediów. Realizowane jest od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W 2013 roku badanie poszerzono o materiały z internetu, dwa lata później - o wzmianki z serwisów społecznościowych.

Wyniki badania Top Marka 2019, przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, zaprezentowano w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu „Press”. Przeanalizowano w nim materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019 r. – łącznie aż 73 mln wzmianek.

Więcej - topmarka.press.pl

Powrót