Komunikat prasowy
Od dziś w "Gazecie Wyborczej" trwa trzydniowy cykl poświęcony rozliczeniu podatkowemu za 2008 r.
Wraz z dzisiejszym wydaniem "Gazety" ukazał się dodatek "Gazeta o 1 procencie". Na 20 stronach zostały w nim przedstawione m.in. zasady przekazywania 1% podatku oraz lista organizacji pożytku publicznego, którym można ofiarować pieniądze. Jutro "Gazeta Wyborcza" opisze zasady rozliczenia za 2008 r. i możliwość wysyłki zeznań PIT przez internet, a w sobotę - ulgi podatkowe.
W sobotę, 18 kwietnia wraz z "Gazetą" będzie można kupić płytę z programem do wypełniania PIT-ów, który pozwoli na szybkie i łatwe przygotowanie rocznego zeznania podatkowego za 2008 r. Po uzupełnieniu odpowiednich danych, program tworzy dokumenty gotowe do wydrukowania i wysłania fiskusowi. W programie znalazła się też baza organizacji pożytku publicznego uprawnionych do otrzymania 1% podatku, udostępniona przez portal
www.NGO.pl
Więcej informacji -
http://wyborcza.pl/1,95793,6284137,Rozliczamy_sie_z_plyta_PIT_2008.html
Cena ''Gazety'' i płyty - 4,99 zł.
Partner merytoryczny akcji - KPMG, partner radiowy - RMF FM.
Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat i stacje tematyczne) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro" i w serwisach internetowych Agory. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
W serwisie Wyborcza.pl działa też specjalna strona poświęcona rozliczeniom podatkowym za 2008 r. -
http://wyborcza.pl/0,97656.html