Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 czerwca 2020 / 12:05

„Gazeta Wyborcza” rozpoczyna nowy projekt środowiskowy „JednaPlaneta.JednoŻycie”

„Gazeta Wyborcza” rozpoczyna nowy projekt środowiskowy „JednaPlaneta.JednoŻycie”

Jak zatrzymać pogłębiający się kryzys środowiskowy? Czy ludzkość ma jeszcze czas, by uratować Ziemię przed całkowitą katastrofą ekologiczną? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania dotyczące groźby załamania klimatu i wpływu człowieka na środowisko, „Gazeta Wyborcza” rozpoczyna projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w ramach którego co tydzień na łamach gazety oraz w serwisie Wyborcza.pl będą ukazywać się artykuły dotyczące poszczególnych problemów środowiskowych. 26 czerwca br. rozpoczyna się pierwsza odsłona cyklu, w której głównym tematem będzie woda. 

 

Rozchwiana pogoda, wielkie susze na przemian z wielkimi powodziami, słupek termometru, który rok po roku wspina się coraz wyżej. Kryzys klimatyczny wpływa na naszą codzienność i styl życia. Czy mamy jeszcze czas na zmianę tej z roku na rok pogarszającej się sytuacji, która prowadzi nas do nieodwracalnej klimatycznej katastrofy? To pytanie stawia sobie „Gazeta Wyborcza” rozpoczynając projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w którym dziennikarze opowiadają o załamaniu klimatu oraz szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z którymi przychodzi nam się mierzyć, zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Od jutra, 26 czerwca 2020 r., co tydzień przez trzy miesiące na łamach „Gazety Wyborczej” będą ukazywać się teksty dotyczące konkretnego problemu klimatycznego. Przez najbliższy kwartał tematem przewodnim cyklu będzie woda. Dziennikarze wraz z ekspertami spróbują udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zagrażającej nam suszy czy globalnej wojny o wodę opierając się na badaniach i rzetelnych raportach naukowych. Zaprezentują również przykłady jak zatrzymać wodę, żeby nie utracić jej bezpowrotnie, a także jak ją skutecznie oszczędzać.

Teksty będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji w serwisie Wyborcza.pl: tutaj.

Partnerami wspierającymi  projekt jest firma Wavin i Kompania Piwowarska.

„Gazeta Wyborcza” od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. poprzez informacje rozsyłane w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego może zapisać się każdy subskrybent Wyborcza.pl na stronie: wyborcza/newslettery.

Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej”.

Powrót