Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
26 czerwca 2020 / 12:05
Jak zatrzymać pogłębiający się kryzys środowiskowy? Czy ludzkość ma jeszcze czas, by uratować Ziemię przed całkowitą katastrofą ekologiczną? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania dotyczące groźby załamania klimatu i wpływu człowieka na środowisko, „Gazeta Wyborcza” rozpoczyna projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w ramach którego co tydzień na łamach gazety oraz w serwisie Wyborcza.pl będą ukazywać się artykuły dotyczące poszczególnych problemów środowiskowych. 26 czerwca br. rozpoczyna się pierwsza odsłona cyklu, w której głównym tematem będzie woda.
Rozchwiana pogoda, wielkie susze na przemian z wielkimi powodziami, słupek termometru, który rok po roku wspina się coraz wyżej. Kryzys klimatyczny wpływa na naszą codzienność i styl życia. Czy mamy jeszcze czas na zmianę tej z roku na rok pogarszającej się sytuacji, która prowadzi nas do nieodwracalnej klimatycznej katastrofy? To pytanie stawia sobie „Gazeta Wyborcza” rozpoczynając projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w którym dziennikarze opowiadają o załamaniu klimatu oraz szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z którymi przychodzi nam się mierzyć, zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.
Od jutra, 26 czerwca 2020 r., co tydzień przez trzy miesiące na łamach „Gazety Wyborczej” będą ukazywać się teksty dotyczące konkretnego problemu klimatycznego. Przez najbliższy kwartał tematem przewodnim cyklu będzie woda. Dziennikarze wraz z ekspertami spróbują udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zagrażającej nam suszy czy globalnej wojny o wodę opierając się na badaniach i rzetelnych raportach naukowych. Zaprezentują również przykłady jak zatrzymać wodę, żeby nie utracić jej bezpowrotnie, a także jak ją skutecznie oszczędzać.
Teksty będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji w serwisie Wyborcza.pl: tutaj.
Partnerami wspierającymi projekt jest firma Wavin i Kompania Piwowarska.
„Gazeta Wyborcza” od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. poprzez informacje rozsyłane w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego może zapisać się każdy subskrybent Wyborcza.pl na stronie: wyborcza/newslettery.
Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej”.
Powrót