Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 października 2020 / 16:49

„Gazeta Wyborcza” w europejskim TOP 10 tytułów oferujących subskrypcje cyfrowe

„Gazeta Wyborcza” w europejskim TOP 10 tytułów oferujących subskrypcje cyfrowe

W najnowszym raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2020”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” z 240 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 10. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych. W rankingu światowym „Wyborcza” zajmuje 21. lokatę.

W zestawieniu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań „Gazeta Wyborcza” jest jedynym tytułem z Polski, który znalazł się w raporcie FIPP (Fédération Internationale de la Presse Périodique). W aktualnym rankingu, obejmującym 71 redakcji prasowych, ponad 240 tys. subskrybentów daje „Wyborczej” 10. miejsce wśród europejskich wydawców i 21. w ujęciu globalnym. „Gazeta Wyborcza” wyprzedza w zestawieniu m.in. takie amerykańskie tytuły, jak „Boston Globe” (205 tys. subskrybentów), „New Yorker” (167 tys.), „National Geographic” (123 tys.), a w Europie - „Corriere della Sera” (133 tys.), „Die Welt” (130 tys.) i „Le Figaro” (110 tys.). 

- Cyfrowe subskrypcje to najważniejszy trend w transformacji mediów informacyjnych na świecie. Bardzo nas cieszy, że należymy tu do europejskiej czołówki, a w Polsce jesteśmy bezapelacyjnym liderem. Najwięcej satysfakcji daje nam jednak to, że aż tylu czytelników uznaje nasze teksty, podcasty i filmy wideo za niezbędną część swego życia. To oznacza powrót do korzeni dziennikarstwa, bo zobowiązuje nas do utrzymywania najwyższej jakości - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”. 

„Gazeta Wyborcza” jest liderem cyfryzacji prasy w Polsce – w lutym 2014 r. jako pierwszy polski tytuł wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści w internecie i ofertę płatnej prenumeraty cyfrowej. Obecnie każdy subskrybent może także czytać treści „Wyborczej” w postaci e-wydania, czyli w formie odzwierciedlającej prasowy układ treści.

Na koniec czerwca 2020 r. dziennik miał 243,3 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych.

Więcej informacji o prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej” – Wyborcza.pl/prenumerata

FIPP (Fédération Internationale de la Presse Périodique) - Międzynarodowa Federacja Prasy Periodycznej zrzesza ponad 500 wydawców prasy z kilkudziesięciu krajów. Raport „Global Digital Subscription Snapshot 20202/Q3” opracowała we współpracy z CeleraOne. Więcej informacji - fipp.com.

Powrót