Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
3 września 2020 / 17:49
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. W tym szczególnym czasie Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” inicjuje kampanię „Złota Wstążka”, której celem jest zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej oraz wsparcie skutecznego leczenia chorych dzieci. Na znak zaangażowania w inicjatywę na początku oraz pod koniec miesiąca Wyborcza.pl doda do swojego logotypu złotą wstążkę. Prócz tego w serwisach oraz na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów i „Wysokich Obcasów Extra” publikowane będą teksty o wyzwaniach stojących przed onkologią i pomocy dzieciom chorym na raka. Patronem akcji jest również Radio TOK FM.
W Polsce co roku ponad tysiąc rodzin słyszy diagnozę: „Państwa dziecko ma nowotwór”. Im szybciej zostanie on zdiagnozowany, tym większe szanse na powrót małego pacjenta do zdrowia. Jednak, aby tak się działo, potrzebne są czujność onkologiczna lekarzy pierwszego kontaktu i rodziców oraz dostęp do nowoczesnych terapii, której często polskie szpitale nie mogą zapewnić.
W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na ich leczenie Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” inicjuje ogólnopolską kampanię „Złota Wstążka”. Przez cały wrzesień będzie prezentować w niej chore dzieci, ich rodziny, personel medyczny oraz wolontariuszki, aby podkreślić siłę, jaka płynie z solidarności. Organizatorzy kampanii przewidzieli szereg aktywności, w które może włączyć się każdy – od gestów związanych z symbolem kampanii - złotą wstążką, poprzez wyzwania sportowe, kończąc na zbiórce pieniędzy. Przez cały okres trwania kampanii można dokonywać wpłat online na rzecz leczenia dzieci chorych na nowotwory – więcej informacji na www.zlotawstazka.pl.
W geście solidarności Wyborcza.pl w dniach 4-6 oraz 28-30 września 2020 r. do swojego logotypu dołączy złotą wstążkę. Prócz tego w piątek, 4 września w ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej” ukaże się specjalny 4-stronnicowy dodatek poświęcony aktualnej sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. Znajdą się w nim m.in. przegląd nowoczesnych terapii w hematologii dziecięcej, rozmowa z prof. dr. hab. n. med. Janem Styczyńskim, konsultantem krajowym w dziedzinie onkologii i hematologii dziecięcej oraz historie prawdziwych bohaterów – dzieci z kliniki „Przylądek Nadziei”, które wyzdrowiały.
Przez cały czas trwania kampanii na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i w ich serwisach internetowych oraz w miesięczniku „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się wywiady z psychologami, onkologami oraz rodzicami dzieci cierpiących na raka. Natomiast 14 września w serwisie Wyborcza.pl pojawi się interaktywny raport BIQdata o sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce.
Patronem kampanii jest również Radio TOK FM na antenie, którego o kampanii mówił Prezes Zarządu Fundacji Przemek Pohrybieniuk - rozmowy można wysłuchać w aplikacji i na tokfm.pl.
Celem mediów Agory, które patronują akcji, jest zwrócenie uwagi na to, jakie zmiany są potrzebne w polskim systemie ochrony zdrowia, by skuteczniej leczyć nowotwory dziecięce. Materiały poświęcone kampanii pokażą także, m.in. jakie są nowoczesne wzorce opieki nad dzieckiem z nowotworem, jak choroba dziecka zmienia relacje rodzinne, jak należy rozmawiać z chorym dzieckiem oraz co się należy rodzicom dziecka chorego na raka.
Inicjatorem kampanii „Złota Wstążka” jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, która od niemal 30 lat wspiera dzieci cierpiące na choroby nowotworowe. Jej działania mają na celu zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej w całej Polsce oraz zaangażowanie jak największej liczby osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory. To właśnie z inicjatywy fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. Więcej informacji: naratunek.org.
Grupa Agora, jej spółki i marki - w tym „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” i Radio TOK FM od wielu lat realizują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjują oraz angażują się w szereg projektów edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także dotyczących zrównoważonego rozwoju. W 2020 r. Agora została nagrodzona po raz trzeci Srebrnym Listkiem „Polityki” za odpowiedzialne praktyki zarządcze. Spółka cyklicznie przygotowuje swój raport odpowiedzialności, którego najnowszą edycję znaleźć można na stronie RaportCSR.agora.pl.
Powrót