Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 września 2020 / 17:49

„Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” oraz Radio TOK FM patronują kampanii „Złota Wstążka” na rzecz dzieci dotkniętych chorobą nowotworową

„Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” oraz Radio TOK FM patronują kampanii „Złota Wstążka” na rzecz dzieci dotkniętych chorobą nowotworową

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. W tym szczególnym czasie Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” inicjuje kampanię „Złota Wstążka”, której celem jest zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej oraz wsparcie skutecznego leczenia chorych dzieci. Na znak zaangażowania w inicjatywę na początku oraz pod koniec miesiąca Wyborcza.pl doda do swojego logotypu złotą wstążkę. Prócz tego w serwisach oraz na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów i „Wysokich Obcasów Extra” publikowane będą teksty o wyzwaniach stojących przed onkologią i pomocy dzieciom chorym na raka. Patronem akcji jest również Radio TOK FM.   

W Polsce co roku ponad tysiąc rodzin słyszy diagnozę: „Państwa dziecko ma nowotwór”. Im szybciej zostanie on zdiagnozowany, tym większe szanse na powrót małego pacjenta do zdrowia. Jednak, aby tak się działo, potrzebne są czujność onkologiczna lekarzy pierwszego kontaktu i rodziców oraz dostęp do nowoczesnych terapii, której często polskie szpitale nie mogą zapewnić.    

W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na ich leczenie Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” inicjuje ogólnopolską kampanię „Złota Wstążka”. Przez cały wrzesień będzie prezentować w niej chore dzieci, ich rodziny, personel medyczny oraz wolontariuszki, aby podkreślić siłę, jaka płynie z solidarności. Organizatorzy kampanii przewidzieli szereg aktywności, w które może włączyć się każdy – od gestów związanych z symbolem kampanii - złotą wstążką, poprzez wyzwania sportowe, kończąc na zbiórce pieniędzy. Przez cały okres trwania kampanii można dokonywać wpłat online na rzecz leczenia dzieci chorych na nowotwory – więcej informacji na www.zlotawstazka.pl.    

W geście solidarności Wyborcza.pl w dniach 4-6 oraz 28-30 września 2020 r. do swojego logotypu dołączy złotą wstążkę. Prócz tego w piątek, 4 września w ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej” ukaże się specjalny 4-stronnicowy dodatek poświęcony aktualnej sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. Znajdą się w nim m.in. przegląd nowoczesnych terapii w hematologii dziecięcej, rozmowa z prof. dr. hab. n. med. Janem Styczyńskim, konsultantem krajowym w dziedzinie onkologii i hematologii dziecięcej oraz historie prawdziwych bohaterów – dzieci z kliniki „Przylądek Nadziei”, które wyzdrowiały.    

Przez cały czas trwania kampanii na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i w ich serwisach internetowych oraz w miesięczniku „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się wywiady z psychologami, onkologami oraz rodzicami dzieci cierpiących na raka. Natomiast 14 września w serwisie Wyborcza.pl pojawi się interaktywny raport BIQdata o sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce. 

Patronem kampanii jest również Radio TOK FM na antenie, którego o kampanii mówił Prezes Zarządu Fundacji Przemek Pohrybieniuk - rozmowy można wysłuchać w aplikacji i na tokfm.pl.   

Celem mediów Agory, które patronują akcji, jest zwrócenie uwagi na to, jakie zmiany są potrzebne w polskim systemie ochrony zdrowia, by skuteczniej leczyć nowotwory dziecięce. Materiały poświęcone kampanii pokażą także, m.in. jakie są nowoczesne wzorce opieki nad dzieckiem z nowotworem, jak choroba dziecka zmienia relacje rodzinne, jak należy rozmawiać z chorym dzieckiem oraz co się należy rodzicom dziecka chorego na raka.   

Inicjatorem kampanii „Złota Wstążka” jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, która od niemal 30 lat wspiera dzieci cierpiące na choroby nowotworowe.  Jej działania mają na celu zwiększenie świadomości onkologii dziecięcej w całej Polsce oraz zaangażowanie jak największej liczby osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.  To właśnie z inicjatywy fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. Więcej informacji: naratunek.org. 

Grupa Agora, jej spółki i marki - w tym „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” i Radio TOK FM od wielu lat realizują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjują oraz angażują się w szereg projektów edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także dotyczących zrównoważonego rozwoju. W 2020 r. Agora została nagrodzona po raz trzeci Srebrnym Listkiem „Polityki” za odpowiedzialne praktyki zarządcze. Spółka cyklicznie przygotowuje swój raport odpowiedzialności, którego najnowszą edycję znaleźć można na stronie RaportCSR.agora.pl. 

Powrót