Komunikat prasowy
We wtorek i w środę, 8 i 9 lutego z "Gazetą Wyborczą" ukażą się gry komputerowe z cyklu "Opowieści z Narnii" na płytach DVD-ROM.
Dzięki każdej grze postacie z ponadczasowego cyklu powieści fantasy C. S. Lewisa po raz kolejny powracają do życia, a rozbudowane fabuły zapewniają wiele godzin niezapomnianej rozrywki dla młodszych oraz starszych wielbicieli magii i wielkich przygód.
Jako pierwsza - we wtorek, 8 lutego ukaże się gra "Opowieści z Narnii. Książę Kaspian". Przedstawiona w niej historia dzieje się rok po niesamowitych wydarzeniach z "Lwa, czarownicy i starej szafy" - Piotr, Zuzanna, Edmund i Łucja znów znajdują się w tej odległej, cudownej krainie, odkrywając, że minęło w niej ponad 1300 lat. Podczas ich nieobecności Złota Era dobiegła końca, zaś Narnia została podbita przez Telimarów i złego króla Miraza. Czworo dzieci spotyka prawowitego następcę tronu, młodego księcia Kaspiana, który musi ukrywać się przed złowrogim władcą. Zadaniem gracza jest pomóc księciu Kaspianowi wrócić na tron.
W środę, 9 lutego z "Gazetą" będzie dostępna druga płyta z grą "Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa", która przenosi użytkowników w niezwykły świat Narnii. Wcielając się w Łucję, Zuzannę, Edmunda lub Piotra, gracz może przeżyć wyjątkowe przygody po drugiej stronie zaczarowanej szafy - poznać Narnię i jej mieszkańców, odnaleźć lwa Aslana i pomóc mu pokonać Białą Czarownicę.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej płyty DVD-ROM z grą - 14,99 zł.
Wydania "Gazety" z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.