Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 grudnia 2019 / 11:02

„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem astronomicznym na 2020 rok już 4 grudnia

„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem astronomicznym na 2020 rok już 4 grudnia

W środę, 4 grudnia br. do „Gazety Wyborczej” dołączony zostanie kalendarz astronomiczny zapowiadający najważniejsze zjawiska na niebie w roku 2020. Całoroczne kalendarium zachwyci wszystkich niezwykłymi fotografiami nieba oraz podpowie, kiedy można spodziewać się m.in. zaćmienia księżyca, zbliżenia planet i widoczności Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.

Kalendarz astronomiczny na 2020 rok zawiera 14 zjawiskowych fotografii nieba autorstwa wybitnych fotografów - fascynatów astronomii. Czytelnicy "Gazety Wyborczej" znajdą w nim zdjęcia zrobione przez: Michała Kałużnego - specjalistę w zakresie astrofotografii głębokiego nieba, Piotra Majewskiego – dziennikarza, astrografa i popularyzatora astronomii, Piotra Potępę - autora bloga o fotografii nocnej Nightscapes.pl i Karola Wójcickiego - dziennikarza naukowego i twórcy największego w Polsce astronomicznego fanpage’u „Z głową w gwiazdach”. 

Dodatkowo, kalendarium pozwoli m.in. na śledzenie ciekawych koniunkcji ciał niebieskich, zaćmień Księżyca i "spadających gwiazd". Zaznaczono w nim także przewidywany termin widoczności Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.

„Gazeta Wyborcza” wraz z kalendarzem dostępna będzie jutro - 4 grudnia w cenie 6,99 zł.

Środowe wydanie dziennika wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i internecie oraz autopromocja. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Powrót