Komunikat prasowy
W czwartek, 25 lutego z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić książkę "Twoje mieszkanie" z użytecznymi informacjami dla wszystkich, którzy chcą kupić lub sprzedać mieszkanie.
W wydaniu znalazły się m.in. odpowiedzi na pytania: jak kupić albo sprzedać mieszkanie, jak przebrnąć przez formalności i uniknąć pułapek oraz dlaczego lepiej wykupić grunt na własność niż płacić za użytkowanie wieczyste. Czytelnicy dowiedzą się również, jak wykupić mieszkanie spółdzielcze, komunalne albo zakładowe; jak dostać premię z książeczki mieszkaniowej na remont mieszkania czy wymianę okien; na co uważać gdy bierze się kredyt na mieszkanie i jakie podatki trzeba płacić od sprzedaży.
Autorami 128-stronicowej książki są dziennikarze "Gazety Wyborczej" i serwisu
Wyborcza.biz - m.in. Marek Wielgo, Marcin Czyżewski, Piotr Skwirowski.
Partner wydania: ING Bank Śląski.
Cena "Gazety" i książki - 7,99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej z książką wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), w bezpłatnym dzienniku "Metro", w wagonach warszawskiego metra na CityINFOtv, a także autopromocją na łamach "Gazety" i jej dodatków oraz w portalu gazeta.pl i serwisie
Wyborcza.biz. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.