Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 kwietnia 2020 / 21:52

"Gazeta Wyborcza" z nagrodą WAN-IFRA European Digital Media Awards za strategię subskrypcyjną

W prestiżowym konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards "Gazeta Wyborcza" zdobyła nagrodę Member's Choice w kategorii Best Paid Content Strategy. Członkowie stowarzyszenia WAN-IFRA - eksperci i praktycy rynku medialnego z całego świata w internetowym głosowaniu docenili wprowadzenie autoodnawialnych subskrypcji treści na Wyborcza.pl.

W konkursie organizowanym przez światowe stowarzyszenie wydawców mediów WAN-IFRA "Gazeta Wyborcza" została nagrodzona za projekt "Sell smarter: get more subscribers, earn more, reduce churn". Jego celem było zwiększanie od lutego 2019 r. udziału subskrypcji autoodnawialnych w ogólnej liczbie prenumerat cyfrowych "Wyborczej". Jego sukces przyniósł nie tylko stabilizację i umocnienie relacji z subskrybentami Wyborcza.pl, ale też zapewnił zwiększenie przychodów z prenumerat cyfrowych (ARPU) i wzrost łącznej liczby subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej".
Działania w tym zakresie prowadził zespół strategii subskrypcyjnej "Gazety Wyborczej" we współpracy m.in. z działami IT, UX, analiz oraz redakcją dziennika.

- Cieszymy się, ponieważ to wyróżnienie od branży, ludzi pracujących w mediach, którzy są świadomi, jak karkołomną operacją jest przeprowadzenie zasadniczej zmiany modelu subskrypcyjnego w zaledwie rok. Dzięki tej operacji czujemy się zdecydowanie silniejsi i lepiej przygotowani do nieoczekiwanych wyzwań 2020 roku - komentuje dyrektorka strategii subskrypcyjnej "Gazety Wyborczej" Danuta Breguła.

Projekt "Gazety Wyborczej" zdobył nagrodę Member's Choice w kategorii Best Paid Content Strategy - po raz pierwszy członkowie WAN-IFRA mieli okazję głosować na swojego faworyta w ramach European Digital Media Awards.
Zwycięzcy WAN-IFRA European Digital Media Awards zostali ogłoszeni w czwartek, 23 kwietnia br. 7 z 9 laureatów to przedstawiciele mediów ze Skandynawii.
Więcej informacji

Powrót