Komunikat prasowy
W poniedziałek , 13 stycznia br. "Gazeta Wyborcza" ukaże się z płytą CD "PIT-y 2013", przydatną do przygotowania rocznego rozliczenia podatkowego.
Dzięki zawartemu na płycie programowi czytelnicy "Gazety" będą mogli w szybki i prosty sposób wypełnić swój PIT. Wystarczy wpisać dane, a program sam wybierze odpowiedni formularz. Dodatkowo oprogramowanie daje możliwość wysłania zeznania podatkowego przez system e-deklaracje.
Na płycie "PIT-y 2013" znalazła się również baza organizacji pożytku publicznego z portalu www.ngo.pl .
Partnerem merytorycznym płyty jest KPMG.
Partnerem akcji "PIT-y 2013" jest Radio TOK FM.
Cena "Gazety Wyborczej" z CD "PIT-y 2013" to 7,99 zł.
Wydanie "Gazety" z płytą wspiera promocja prowadzona w: stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), dzienniku "Metro" oraz autopromocja.
Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.