Komunikat prasowy
"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna edukacyjną wiosnę płytą dla szóstoklasistów, którzy już 8 kwietnia napiszą swój pierwszy poważny egzamin na zakończenie szkoły podstawowej. We wtorek, 16 marca razem z "Gazetą" ukaże się "Sprawdzian szóstoklasisty" - multimedialna płyta CD-ROM z ośmioma próbnymi egzaminami przygotowanymi przez Centralną Komisję Egzaminacyjną oraz ekspertów "Gazety".
Dodatkowo dzięki płycie uczniowie będą mogli poćwiczyć ortografię, korzystając z kilku dyktand z języka polskiego, oraz sprawdzić swoją znajomość języka angielskiego, rozwiązując testy przygotowane przez wydawnictwo Macmillan.
Cena "Gazety" z płytą - 5,99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z dodatkiem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.