Komunikat prasowy
"Gazeta Wyborcza" przygotowała dla czytelników informacje o diecie osób dojrzałych - artykuł w środowym cyklu "Lata lecą" oraz specjalny zeszyt "Dieta na lata".
Jutro, 28 października w "Gazecie Wyborczej", na stronach dla dojrzałych czytelników pt. "Lata lecą", pojawi się tekst poświęcony temu, jak żyć sto lat w dobrej kondycji - czy właściwe odżywanie i ćwiczenia fizyczne pozwalają dłużej zachować sprawność fizyczną i umysłową.
A w czwartek, 29 października "Gazeta Wyborcza" ukaże się z prezentem - zeszytem "Dieta na lata" przedstawiającym gotowe zestawy posiłków z danymi o liczbie kalorii i składnikach odżywczych. Niektóre jadłospisy mogą być stosowane w profilaktyce różnych chorób. W zeszycie znalazło się też pięć bezpiecznych zestawów ćwiczeń i pomysły jak aktywnie spędzać czas poza domem.
Partnerem dodatku jest serwis
Vitalia.pl.
Wydanie "Gazety" z dodatkiem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.