Komunikat prasowy
Oferta sieci reklamy kobiecej Glossy Media została powiększona o nowy pakiet serwisów "Wnętrza", który powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentek tematyką wystroju wnętrz i designem. Jest to już jedenasty pakiet tematyczny sieci.
W skład pakietu tematycznego "Wnętrza" wchodzą m.in. takie serwisy jak - czterykaty.pl, domiwnetrze.pl, wnetrzarium.pl, co zapewnia szerokie dotarcie do grupy konsumentek zainteresowanych nowymi trendami wnętrzarskimi.
- Od początku zależy nam na tym, by zapewniać naszym klientom pakiety reklamowe jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb - podkreśla Katarzyna Cieślik-Klima, Dyrektor Glossy Media - Kierując przekaz reklamowy do jasno określonej grupy docelowej, reklamodawcy wymagają precyzyjnie dobranych treści. My im je zapewniamy - dodaje.
Glossy Media jest pierwszą w Polsce siecią reklamy internetowej, która zajmuje się prowadzeniem działań ukierunkowanych wyłącznie na kobiety. Dociera z przekazem reklamowym do konkretnych grup internautek z uwzględnieniem ich indywidualnych cech, zainteresowań, trybu życia czy wieku.
Glossy Media współpracuje obecnie z ponad 140 serwisami internetowymi oraz licznymi forami i blogami, których łączny zasięg sięga 65 proc. w kategorii tematycznej Kobieta*. Sieć pracuje także z największymi domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Glossy Media jest częścią Grupy Agora.
* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, 08.2014