Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 listopada 2013 / 16:51

Grudniowa "Kuchnia", "Logo" i "Avanti" ze świątecznymi inspiracjami i specjalnymi dodatkami

Grudniowa
Komunikat prasowy

W najnowszym numerze "Logo" czytelnicy znajdą kupony rabatowe na świąteczne zakupy. Razem z miesięcznikiem "Avanti" dostaną katalog Apart z pomysłami na prezenty, a wraz z najnowszym magazynem "Kuchnia" trafi do nich specjalny dodatek z przepisami na strucle, pierniki i ciasteczka. Tytuły shoppingowe Agory będzie też można kupić z filmem DVD "Kac Vegas 3".

Od 29 listopada 2013 r. można kupić nowy numer miesięcznika "Logo", w którym zamieszczone zostały 73 kupony uprawniające do zakupów z rabatem do 60% w sklepach stacjonarnych i internetowych w dniach 14-15 grudnia 2013 r. W wydaniu, dostępnym również w wersji cyfrowej na Publio.pl, w App Store, Samsung Apps i Google Play, można przeczytać m.in. o zjeździe na nartach z ośmiotysięcznika, kitesurfingu, miejskiej turystyce ekstremalnej i historii kultowego Mini. Bohaterem numeru jest Karol Okrasa.

Cena magazynu wynosi 7,90 zł lub 29,99 zł - za pismo z dodatkiem filmu DVD "Kac Vegas 3".

Wydanie wspierane jest kampanią promocyjną obejmującą telewizję (m.in. TVP1, Polsat, TVN, TVN Style), radio (Złote Przeboje, Roxy, ESKA ROCK) prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz czasopisma Agory), kina sieci Helios oraz serwisy grupy Gazeta.pl.

W grudniowym "Avanti" czytelniczki znajdą pomysły na stroje wieczorowe - od kreacji znanych projektantów, po sukienki koktajlowe i luźne zestawy na imprezę. Redakcja podpowie, co kupić na prezent pod choinkę i jak zadbać o urodę na świąteczno-sylwestrowy czas. Opowie też o najnowszych hitach techno, najskuteczniejszych zabiegach kosmetycznych dekady i kultowych perfumach wszechczasów.

Magazyn z katalogiem firmy Apart w prezencie kosztuje 4,99 zł, a z dodatkiem filmu "Kac Vegas 3" jest do nabycia za 29,99 zł. Dostępny jest również w wersji cyfrowej na iPadzie i na Publio.pl.

Kampania promocyjna wydania obejmie telewizję (TVP, TVN, Polsat), radio (Złote Przeboje, Roxy, RMF FM, Eska), prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz czasopisma Agory), kina (sieci Helios i Cinema City) oraz internet (Gazeta.pl, Wp.pl). Za zakup mediów oraz kreację kampanii "Avanti" i "Logo" odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, produkcją spotów zajęła się agencja Lightcraft.

W świątecznym wydaniu magazynu "Kuchnia" czytelnicy znajdą najlepsze przepisy na wigilijny i świąteczny stół - pyszne dania ze śledzia, łososia i karpia. Redakcja opowie o grzanym winie i zimowych ciastach białych jak śnieg, a znany kucharz Tomasz Jakubiak pokaże, jak przyrządzać owoce morza. Będzie też można przeczytać o trzech najpiękniejszych bożonarodzeniowych jarmarkach w Saksonii. Pismo jest dostępne w wersji cyfrowej w App Store, Google Play i na Publio.pl. Do grudniowego numeru "Kuchni" dołączony został specjalny, 32-stronicowy dodatek z przepisami na wypieki.

Wydanie kosztuje 8,99 zł, można je także kupić z silikonową formą do pieczenia ciast w cenie 11,99 zł.

Numer wspiera kampania promocyjna prowadzona w: telewizji (stacja Kuchnia+), wagonach warszawskiego metra na ekranach CityINFOtv, radiu (Złote Przeboje i TOK FM), kinach (sieci Helios i Cinema City), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz czasopisma Agory) i w serwisy grupy Gazeta.pl. Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, produkcja spotu - agencja Badi Badi.

Powrót