Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
31 marca 2017 / 15:18
Odpowiedzialny biznes jest wpisany w DNA Spółki od początków jej istnienia. Media i spółki Grupy Agora inicjują akcje i kampanie społeczne, podejmują ważne tematy i realnie wpływają na zmiany w Polsce. Pracownicy Agory angażują się zarówno w działania ogólnokrajowe, jak i lokalne.
Dobre praktyki Grupy Agora zostały opisane w 3 kategoriach Raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”. Najwięcej – aż 17 znalazło się w rozdziale poświęconym zaangażowaniu społecznemu i rozwojowi społeczności lokalnej, w którym Grupa Agora ma najwięcej opisanych działań spośród 180 firm występujących w Raporcie.
Wśród nich są: kampania społeczna „Gazety Wyborczej” – „DługoWIECZNI”; cykl spotkań „Wyborcza na żywo” organizowanych przez „Gazetę Wyborczą”; #BOHATEROWIE – kampania Gazeta.pl i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego; konkurs Galeria Plakatu AMS; zaangażowanie portalu w akcję Greenpeace „Adoptuj pszczołę”; projekt wideo portalu Gazeta.pl „Łączy nas Polska”; program sieci kin Helios „Kino na Temat”;współpraca „Gazety Wyborczej” z Centrum Edukacji Obywatelskiej w projekcie „Szkoła z klasą 2.0”; wsparcie mediów Grupy Agory na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy; akcja charytatywna wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej” – „Fabryka świętego Mikołaja”; działania Fundacji Akademia Integracji – Praca, Edukacja, Sport działającej przy AMS S.A.; „Gazeta Wyborcza" jako współorganizator Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za reportaż literacki; Nagroda Radia TOK FM im. Anny Laszuk; Wspólny z PAH serwis Pomagamy.pl/Syria.
Praktyki Agory to również działania skierowane do konsumentów: program „Kultura dostępna” realizowany w sieci kin Helios oraz akcja „Gazety Wyborczej” – „Po stronie klienta”. Przykładem rozwoju przedsiębiorczości jest konkurs „Gazety Wyborczej” – „Polska Firma Przyszłości”.
Raport wskazuje również na wewnętrzne działania Grupy Agora. W obszarze prawa człowieka opisana została „Polityka różnorodności Grupy Agora”. Grupa Agora została w dniu 8 marca br. pierwszym, w branży mediowej, sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce. Natomiast w obszarze środowisko – w kategorii ekoefektywności znalazła się praktyka dotycząca norm i rozwiązań środowiskowych w drukarniach Grupy Agora.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki” to przegląd aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Od 15 lat przygotowywany jest przez zespół Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Do najnowszej publikacji obejmującej 2016 r., 180 firm zgłosiło 880 praktyk. W tym roku po raz pierwszy Raport łączy działania firm z 17 globalnymi Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDGs).
Więcej: http://odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2016/
Powrót