4 czerwca 2025 / 11:55
Agora, najbardziej zasięgowa grupa mediowa w Polsce, odpowiada na potrzeby rynku reklamowego i prezentuje One Digital – nowoczesną, kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę największych marek medialnych w kraju w jeden spójny produkt reklamowy.
One Digital oferuje markom nie tylko zasięg, ale i jakość – umożliwiając obecność przy materiałach premium, w kluczowych momentach dnia i w różnorodnych kanałach konsumpcji mediów: w internecie, streamingu audio i przestrzeni miejskiej.
– One Digital to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Marki oczekują dziś rozwiązań, które nie tylko gwarantują zasięg, ale również zapewniają precyzję dotarcia, atrakcyjne formaty i wysoką jakość kontekstu – mówi Maciej Strzelecki, członek zarządu Grupy Agora. – To pierwsze tego typu rozwiązania w ofercie Grupy Agora – stworzone z myślą o zwiększeniu skuteczności kampanii reklamowych i dopasowaniu do zróżnicowanych potrzeb reklamodawców. W planach są kolejne produkty, które będą odpowiadać na oczekiwania jeszcze szerszej grupy klientów.
W ramach oferty One Digital działy sprzedaży mediów z Grupy Agora oferują m.in. produkty typu flat fee – tzw. dniówki, czyli jednodniową emisję reklam na stronie głównej Gazeta.pl, we wszystkich serwisach Wyborcza.pl oraz we wszystkich serwisach Grupy Eurozet (m.in. radiozet.pl, tokfm.pl, antyradio.pl). Rozszerzoną wersją dniówki jest emisja obejmująca również inne serwisy Gazeta.pl, takie jak m.in. Next.Gazeta.pl czy Kobieta.Gazeta.pl. Klienci mają też możliwość wyboru dwudniowej emisji weekendowej w kanałach internetowych całej Grupy.
Jednym z produktów One Digital jest również pakiet Reach & Rich, który łączy różne formaty i kanały: jednodniową emisję display w internecie, tygodniową emisję spotu audio, pięciodniową kampanię wideo na 80 ekranach w galeriach handlowych, tygodniową kampanię odsłonową oraz artykuły natywne. Uzupełnieniem oferty są klasyczne pakiety display CPM w serwisach mediów Grupy Agora, co pozwala na elastyczne dopasowanie kampanii do celów klienta.
Oferta One Digital obejmuje również reklamę programatyczną, która – dzięki współpracy z Yieldbird – umożliwia zakup praktycznie całej powierzchni digitalowej Grupy Agora w jednym miejscu. To wygodne i efektywne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą korzystać z automatyzacji w planowaniu i realizacji kampanii w najwyższej jakości środowisku mediowym.
Agora to grupa mediowa o najbardziej zróżnicowanym portfolio na rynku – łącząca informacje, rozrywkę i reklamę. W jej skład wchodzą m.in. AMS – lider reklamy zewnętrznej, Grupa Eurozet – druga największa grupa radiowa w Polsce (z takimi stacjami jak m.in. Radio ZET i TOK FM), dziennik “Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl – lider prasowych subskrypcji cyfrowych w Polsce, portal Gazeta.pl – jeden z największych portali horyzontalnych w kraju, oraz największa sieć kin – Helios.
Według badania Mediapanel, Grupa Agora codziennie dociera średnio do ponad 18 milionów odbiorców, co plasuje ją na pierwszym miejscu pod względem zasięgu wśród wszystkich grup mediowych w Polsce*. Siła tego dotarcia – wsparta treściami premium i różnorodnością kanałów – stanowi fundament oferty One Digital.
Więcej informacji - https://mamyto.agora.pl
* Źródło: badanie Mediapanel/ Gemius, kwiecień 2025 r. Wskaźniki: "Real Users - średnia dzienna"; Channel space type: Commercial; dane crossmedia dla platform: Internet, Radio, Telewizja, Outdoor. Zestawienie Top Media Owners. Opracowanie Agora S.A.
Powrót