1 marca 2023 / 10:11
Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów. Dzięki połączeniu siły stacji radiowych obu grup powstanie najbardziej elastyczne i zróżnicowane portfolio wysokozasięgowych propozycji reklamowych. Już w najbliższym czasie będą mogli się z nim zapoznać obecni i potencjalni klienci.
Połączenie Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory pozwala na zaproponowanie partnerom biznesowym najbardziej elastycznej i zróżnicowanej wysokozasięgowej oferty reklamowej. Ponad 26-procentowy udział w rynku słuchalności obu grup zapewnia skuteczne dotarcie do odbiorców, a różnorodne profile stacji umożliwiają dopasowanie przekazów promocyjnych do wielu grup celowych. Zgodnie z deklaracją prezesa Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, nowa polityka i oferta handlowa będą gotowe w najbliższych tygodniach.
– Mamy determinację, a dzięki połączeniu grup również możliwość, aby rozpocząć prace nad przywróceniem równowagi na rynku reklamy radiowej. Do tej pory mieliśmy do czynienia z dużą przewagą jednego z graczy nad wszystkimi pozostałymi. Chcemy to zmienić. Już teraz naszą przewagą jest zróżnicowany skład portfela reklamowego, a tym samym najlepsze dopasowanie grup celowych do potrzeb naszych klientów. Będziemy te przewagi zwiększać, poszerzając też współpracę z naszymi partnerami – Grupą Time oraz stacjami niezależnymi – komentuje Maciej Strzelecki, prezes i dyrektor sprzedaży w Grupie Eurozet oraz Grupie Radiowej Agory.
Połączenie portfolio reklamowego Eurozetu i Grupy Radiowej Agory wraz z rozszerzeniem współpracy w tym zakresie z innymi nadawcami to wyjątkowa szansa stworzenia oferty, która dla wielu klientów będzie realną alternatywą dla dominującego obecnie RMF i zmniejszy jego przewagę na rynku reklamy radiowej.
Powrót