2 grudnia 2021 / 11:47
W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS został doceniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH.
W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2021” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano, które zespoły sprzedażowe mediów wypadły najlepiej i zaproponowały rynkowi kreatywne rozwiązania w trudnym, pandemicznym czasie. Redakcja magazynu w swoim zestawieniu uwzględniła również efekty biznesowe poszczególnych podmiotów, pionierski i unikatowy charakter zaproponowanych rozwiązań, a także wolę walki zespołów.
Grupa Wyborcza znalazła się w czołówce najlepiej ocenionych biur reklamy na rynku dzienników, otrzymując nagrodę specjalną oraz tytuł: „Spec od cyfryzacji”. Zespół sprzedaży „Wyborczej” otrzymał najwyższe noty w kategorii profesjonalna obsługa kampanii internetowych, wysoki wynik osiągnął także w zakresie oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań. Oprócz tego klienci chwalili biuro m.in. za ofertę ciekawych rozwiązań. W uzasadnieniu można przeczytać: Biuro reklamy Grupa Wyborcza pod wodzą Joanny Kwas cały czas rozwija ofertę zgodnie z założeniem digital first, skupiając się na ruchu do prawdziwych użytkowników. Działania koncentruje na dostarczaniu ofert uwzględniających jakość, brand safety i antyfraud. Tworząc rozwiązania, wykorzystuje synergię digitalu i prasy. Kontynuując strategię people first, koncentruje się na subskrybentach, podążając za użytkownikiem zgodnie z rytmem i sposobem, w jaki konsumuje treści.
W tegorocznym rankingu biur reklamy wyróżnione zostały ponadto dwa inne zespoły sprzedaży z Grupy Agora: Tandem Media oraz AMS.
Tandem Media – broker kinowo-radiowo-podcastowy, pośredniczący m.in. w sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych Grupy Radiowej Agora, otrzymał wyróżnienie pt. „Siła cyfrowego audio” za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, w tym konsekwentne wspieranie podcastów. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany kampanii, mocną stroną biura jest także szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na briefy.
Zespół AMS, lidera rynku reklamy zewnętrznej w Polsce został wyróżniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH oraz bardzo ciekawą ofertę firmy. Doceniono szeroką ekoofertę rozwiązań reklamowych, propozycje Digital OOH firmy, w tym ofertę nośników cyfrowych w 37 galeriach i centrach handlowych na terenie 30 miast w Polsce oraz wprowadzenie w 2021 r. zakupu produktowego. AMS zwyciężył w 5 z 6 kategorii, w tym w ocenie ogólnej biur reklamy outdoorowej.
Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 21-29 października 2021 r. przez Kantar Polska. Raport zawiera ocenę biur reklamy następujących segmentów rynku: telewizja, internet, radio, magazyny, dziennika i OOH oraz portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.
Więcej informacji - https://mmponline.pl/
Powrót