Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,53 zł

Zmiana[PLN]

-1,65%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,65%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 kwietnia 2008 / 17:14

"Hey Jimi - polskie gitary grają Hendrixa"

Komunikat prasowy

Największe przeboje Jimiego Hendrixa w nowych aranżacjach polskich wirtuozów gitary znajdą się na krążku "Hey Jimi", który trafi do sprzedaży 29 kwietnia. Wydawnictwo powstało w związku z zaplanowaną na 1 maja próbą pobicia gitarowego rekordu Guinessa we Wrocławiu.

W nagraniu wzięli udział wybitni polscy gitarzyści, m.in. Zbigniew Hołdys, Leszek Cichoński, Wojciech Waglewski i Ryszard Sygitowicz. Na "Hey Jimi" znajdzie się 12 przebojów Hendrixa w ich wykonaniu, np. "Voodoo Child", "Angel", "Fire" i inne. Oprócz muzyki na płycie zostało zamieszczone "Rekordowe ABC gitarzysty" - multimedialny kurs gry na gitarze, prowadzony przez Leszka Cichońskiego.

Płyta dołączona będzie do książeczki zawierającej esej Zbigniewa Hołdysa o Jimim Hendrixie, materiały związane z historią bicia gitarowego rekordu Guinessa, a także informacje o Wrocławiu - "Wrocław, miasto spotkań".

Próba bicia gitarowego rekordu Guinessa organizowana jest we Wrocławiu po raz 6. Na Rynku Głównym zgromadzą się gitarzyści, alby wspólnie wykonać największy przebój Jimiego Hendrixa "Hey Joe". W ubiegłym roku impreza przyciągnęła 1881 osób, które ustanowiły obecny rekord.

Książka z płytą dostępna będzie od 29 kwietnia w punktach sprzedaży prasy. Cena - 29,99 zł.

Wydawcą "Hey Jimi" jest Agora.

Patroni medialni - Polskie Radio Trójka, Infomuzyka.pl, "Gazeta Wyborcza".

Wydawnictwo "Hey Jimi" wsparte jest promocją w radiu (stacje radiowe Agory, Antyradio), prasie (autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach), internecie (Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za kreację kampanii odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.

Powrót