Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

9 lutego 2010 / 16:51

Igrzyska Vancouver 2010 w mediach Agory

Igrzyska Vancouver 2010 w mediach Agory
Komunikat prasowy

Już od najbliższego piątku miłośnicy sportu będą mogli śledzić w mediach Agory informacje o igrzyskach olimpijskich Vancouver 2010. Specjalne rubryki, programy i relacje przygotowane przez dziennikarzy Sport.pl pojawią się w internecie, w "Gazecie Wyborczej" i Radiu TOK FM, olimpijskie informacje zamieści także dziennik "Metro".

Relacje z Vancouver przygotowane przez dziennikarzy Sport.pl pojawią się w prasie, radiu i internecie, zapewniając kibicom bogate i najświeższe informacje oraz emocje związane z walką sportowców o medale na arenach zimowych igrzysk olimpijskich.

Sport.pl uruchomi w internecie aktualizowany na bieżąco serwis olimpijski Vancouver 2010, w którym sympatycy sportu znajdą m.in. zapowiedzi, terminarze, wyniki, klasyfikację medalową i komentarze. Dzięki relacjom "Z czuba i na żywo" codziennie, od 17.00 do północy, kibice będą mogli śledzić zmagania Polaków oraz wydarzenia na najważniejszych arenach. Najciekawsze momenty igrzysk będzie można zobaczyć w materiałach wideo publikowanych na Sport.pl. Internauci będą też mogli zamówić codzienny bezpłatny newsletter z informacjami o olimpiadzie.

W serwisie Zczuba.pl pojawi się specjalna sekcja "Bohater dnia", w której dziennikarze będą wybierać codziennie jedną gwiazdę olimpijskiej rywalizacji. Kibice zaś zagłosują na "Bohatera Igrzysk".

Bezpośrednio z Vancouver swoje korespondencje dla Sport.pl przesyłać będą: Jakub Ciastoń i Robert Błoński, a olimpijski blog wzbogacany będzie codziennie wpisami korespondentów oraz Michała Pola i Radosława Leniarskiego.

Z kolei w "Gazecie Wyborczej" przez cały czas trwania igrzysk, począwszy od 15 lutego, ukazywać się będzie dodatek pt. "Gazeta Olimpijska", redagowany przez zespół Sport.pl.

12 lutego w "Gazecie Telewizyjnej" czytelnicy znajdą specjalny dodatek "Vancouver 2010" przygotowany przez dziennikarzy Sport.pl i "Gazety Wyborczej". W wydaniu m.in.: wywiad z Justyną Kowalczyk, przejrzysty, szczegółowy plan startów Polaków we wszystkich konkurencjach olimpijskich z informacjami o transmisjach telewizyjnych, historia polskich startów w igrzyskach zimowych i sylwetki największych gwiazd tegorocznych zawodów.

Również w eterze, w Radiu TOK FM będzie można usłyszeć jeszcze więcej informacji sportowych. W piątek, 12 lutego o godz. 14.00 na antenie stacji pojawi się specjalny program pt. "Droga do Vancouver". A od 12 lutego w ramówce znajdzie się wspólna audycja Sport.pl i Radia TOK FM pt. "Igrzyska w Vancouver. Sport.pl w Radiu TOK FM", nadawana w godz. od 9.00 do 9.20. Dziennikarze obu mediów będą przekazywać najświeższe doniesienia o rozgrywanych w Kanadzie konkurencjach i wynikach Polaków. Igrzyska będzie też relacjonował reporter Radia TOK FM Damian Michałowski.

Olimpijskie informacje przygotowane przez Sport.pl wspiera kampania promocyjna obejmująca nośniki reklamy AMS (billboardy w całej Polsce), a także reklamy w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro"), w internecie oraz w telewizji i radiu. Kreację przygotowała agencja JiS Advertising, a media zakupił Dom Mediowy Starlink. Partnerami projektu są Samsung, Totalizator Sportowy i PKO BP.

Czytelnicy dziennika "Metro" w specjalnej rubryce poświęconej olimpiadzie Vancouver 2010 znajdą informacje o bieżących wydarzeniach i wynikach Polaków. Pierwsze wydanie z tekstami o igrzyskach w Kanadzie ukaże się 15 lutego.

Powrót