Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
11 grudnia 2023 / 13:07
Zarząd Grupy Agora podjął decyzję o składzie przyszłego zarządu spółki Wyborcza – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa w ramach procesu tworzenia nowego zarządczego modelu operacyjnego firmy. Od początku 2024 r. obok Wojciecha Bartkowiaka, członka zarządu Agory odpowiedzialnego m.in. za segment Prasa Cyfrowa i Drukowana, w zarządzie spółki Wyborcza znajdą się Joanna Kwas i Mikołaj Chrzan.
– Przekształcenie w spółkę to ważny moment dla „Wyborczej”, której przyszłość z zaufaniem powierzamy w ręce nowego zarządu. Będziemy mocno go wspierać, bo jego sukces będzie sukcesem nie tylko „Wyborczej”, ale całej Grupy Agora – mówi Bartosz Hojka, prezes Agory.
Od początku przyszłego roku zarząd spółki Wyborcza będzie trzyosobowy, a dołączą do niego Joanna Kwas, obecnie dyrektorka sprzedaży „Wyborczej” oraz Mikołaj Chrzan, wicenaczelny „Wyborczej” odpowiedzialny m.in. za redakcje lokalne. Dodatkowo, od 1 stycznia 2024 r. dyrektorem finansowym spółki będzie Michał Gutowski, który w tej chwili pełni obowiązki dyrektora finansów i kontrolingu segmentu Prasa Cyfrowa i Drukowana.
– Joanna Kwas i Mikołaj Chrzan to świetni fachowcy, z dużym biznesowym i redakcyjnym doświadczeniem. Doskonale znają nie tylko „Wyborczą”, ale także globalne trendy, które wpływają dziś na redakcje i całą naszą branżę. Jestem przekonany, że sprawdzą się w nowych, niezwykle odpowiedzialnych rolach – mówi Wojciech Bartkowiak.
Joanna Kwas jest dyrektorką działu sprzedaży „Wyborczej” od 2016 r. Z branżą reklamową związana jest od ponad 20 lat, a od 2012 r. pełni funkcje menadżerskie. Posiada doświadczenie w budowaniu zespołów – od lat przewodzi zróżnicowanym zespołom w obszarach związanych ze sprzedażą i szeroko rozumianą obsługą klienta. Skutecznie transformowała produkty i zespoły z offline do online, specjalizując się w rozwoju i sprzedaży produktów reklamowych oraz produktów subskrypcyjnych w obszarze B2B. Tworzy i prowadzi programy rozwojowe i wellbeingowe np. „Design Your Future”, „Akademia Lidera” czy „People First”. Posiada dyplom MBA uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestniczyła również w programie Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i ukończyła Akademię Liderek Henryki Bochniarz.
Mikołaj Chrzan jest nieprzerwanie związany z redakcją „Gazety Wyborczej”, od kiedy w 1996 r. jako uczeń I klasy liceum opublikował swój pierwszy tekst na łamach dziennika. Jako reporter zajmował się m.in. tematyką miejską, gospodarczą oraz polityką lokalną. W latach 2012-2014 był naczelnym wrocławskiej redakcji „Wyborczej”, w latach 2015-2018 – naczelnym trójmiejskiej redakcji „Wyborczej”, a od 2019 r. jest wicenaczelnym „Wyborczej” i kieruje pracą wszystkich redakcji lokalnych. Razem z zespołem skutecznie prowadzi proces transformacji treści lokalnych „Wyborczej” w kierunku subskrypcyjnym. Skończył socjologię na Uniwersytecie Gdańskim, ekonomię w Szkole Głównej Handlowej oraz studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest też absolwentem Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego.
Powrót