Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2022 R.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2022 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

5,66 zł

Zmiana[PLN]

-1,05%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,05%
mWIG40 0,4%
WIG-MEDIA 1,55%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

24 czerwca 2022 / 13:56

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nagrodą specjalną i wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” z nagrodą specjalną i wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow

Kampania na rzecz równości „Bez LGBT+ nie ma Polski”, zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw, otrzymała nagrodę specjalną oraz wyróżnienie w kategorii Non-profit w konkursie Golden Arrow 2022. Wyróżnienie w kategorii Digital marketing – Serwis internetowy zdobył także projekt „Historie w obiektywie” stworzony przez Gazeta.pl, Canon Polska i PHD Media Direction.

„Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Jej idea kreatywna i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

Wczoraj – w czwartek, 23 czerwca br., podczas uroczystej gali finałowej twórcy kampanii odebrali nagrodę specjalną Golden Arrow za „nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat”. Projekt otrzymał również wyróżnienie w kategorii Non-profit.

Wyróżnienie w kategorii Digital marketing – Serwis internetowy odebrali również autorzy „Historii w obiektywie”. To projekt stworzony przez Gazeta.pl i PHD Media Direction dla marki Canon. W jego ramach powstały dedykowany serwis internetowy, materiały wideo, teksty natywne i infografiki, a także przeprowadzony został konkurs fotograficzny dla czytelników Gazeta.pl.

Do tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Więcej informacji: https://goldenarrow.pl/.

Nagroda specjalna Golden Arrow to kolejne wyróżnienie branżowe dla akcji „Bez LGBT+ nie ma Polski”. Kampania otrzymała dotychczas złotą statuetkę IAB Mixx Awards, nagrodę w konkursie Kreatura 2021 oraz dwie brązowe statuetki Innovation 2021.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.