24 czerwca 2022 / 13:56
Kampania na rzecz równości „Bez LGBT+ nie ma Polski”, zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw, otrzymała nagrodę specjalną oraz wyróżnienie w kategorii Non-profit w konkursie Golden Arrow 2022. Wyróżnienie w kategorii Digital marketing – Serwis internetowy zdobył także projekt „Historie w obiektywie” stworzony przez Gazeta.pl, Canon Polska i PHD Media Direction.
„Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Jej idea kreatywna i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.
Wczoraj – w czwartek, 23 czerwca br., podczas uroczystej gali finałowej twórcy kampanii odebrali nagrodę specjalną Golden Arrow za „nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat”. Projekt otrzymał również wyróżnienie w kategorii Non-profit.
Wyróżnienie w kategorii Digital marketing – Serwis internetowy odebrali również autorzy „Historii w obiektywie”. To projekt stworzony przez Gazeta.pl i PHD Media Direction dla marki Canon. W jego ramach powstały dedykowany serwis internetowy, materiały wideo, teksty natywne i infografiki, a także przeprowadzony został konkurs fotograficzny dla czytelników Gazeta.pl.
Do tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Więcej informacji: https://goldenarrow.pl/.
Nagroda specjalna Golden Arrow to kolejne wyróżnienie branżowe dla akcji „Bez LGBT+ nie ma Polski”. Kampania otrzymała dotychczas złotą statuetkę IAB Mixx Awards, nagrodę w konkursie Kreatura 2021 oraz dwie brązowe statuetki Innovation 2021.
Powrót