Komunikat prasowy
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa MetroMsn.pl promująca wersję mobilną portalu. Działaniom reklamowym towarzyszy niespodzianka dla użytkowników - audiobook do pobrania za darmo.
Kampania promuje uruchomioną w październiku wersję mobilną MetroMsn.pl. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych użytkownicy mają teraz dostęp do artykułów ze wszystkich kanałów tematycznych portalu (Wiadomości, Sport, Dom i Pieniądze, Rozrywka, Styl Życia), a także do horoskopu i prognozy pogody.
Częścią jesiennych działań promocyjnych MetroMsn.pl jest niespodzianka dla użytkowników. Od 5 października, przez 2 tygodnie, mogą oni pobierać za darmo audiobook "Duma i uprzedzenie" Jane Austen czytany przez Joannę Szczepkowską. Audiobook jest częścią kolekcji "Mistrzowie słowa", wydanej przez Agorę.
Kampania reklamowa potrwa do końca października 2012 r. i obejmie prasę ("Metro", "Gazeta Wyborcza"), nośniki reklamy zewnętrznej AMS, spoty radiowe (Radio TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje), kino (sieć Helios i Cinema City) oraz internet (grupa Gazeta.pl).