Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2022 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2022 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

5,05 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 1,4%
WIG-MEDIA 0,84%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 sierpnia 2022 / 12:46

KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach oraz gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH

KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach oraz gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.

KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych wakacyjnych czynnościach - spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany - #AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej - w kanałach klasycznego i Digital OOH, a następnie kierować klientów bezpośrednio do restauracji KFC. Najistotniejsza część komunikacji była prowadzona za pośrednictwem nośników Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach - na ostatnim etapie przed dokonaniem zakupu przypominały one o marce oraz spontanicznie pozyskiwały ruch bezpośrednio od konkurencji.

Klasyczne nośniki OOH wykorzystane w kampanii zwracają uwagę na produkt, pobudzają do działania i dostarczają informacji w pierwszym kroku podejmowania decyzji zakupowych – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo, kampania reklamowa realizowana w sieci Digital Indoor w centrach handlowych, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję i potencjalnie zwiększa konwersję sprzedaży – dodaje.

Zależało nam na kampanii, która uwzględni zarówno bliską lokalizację naszych restauracji i ich spontaniczne odwiedziny, jak i zachęci do planowanych spotkań – mówi Sylwia Przybyła, Brand Manager KFC z firmy AmRest. – Postawiliśmy na outdoor, który przeprowadza konsumenta przez całą ścieżkę zakupową i zwielokrotnia kontakt z naszą kampanią na różnych etapach podejmowania decyzji o skorzystaniu z oferty KFC. Zwraca uwagę, umacnia wizerunek marki i – to, co jest sednem OOH – jest w przestrzeni, w której przebywa nasz konsument.

Od samego początku rekomendowaliśmy rozwiązania stworzone na podstawie analizy danych. Stąd wybór produktu targetowanego, który wzmocniony triggerem podczas ostatniego etapu podejmowania decyzji – mówi Łukasz Kukulski, Senior Communication Planner, Media Direction OMD. – Digital Indoor AMS w galeriach handlowych to najlepsze rozwiązanie, które swoim potencjałem wpływa na zwiększenie liczby odwiedzin w restauracjach naszego klienta.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.