Komunikat prasowy
Nowy serwis VOD Kinoplex.gazeta.pl oferuje internautom bezpłatne, legalne filmy online w zamian za oglądanie powiązanych z nimi reklam. Oferta reklamowa serwisu obejmuje popularne formaty reklamy wideo, sponsoring premier filmowych, katalogów filmów i całego serwisu oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe. Sponsorem startu serwisu jest sieć FreeM.
Kinoplex.gazeta.pl prezentuje obecnie kilkadziesiąt filmów fabularnych i dokumentalnych od takich partnerów jak SPI International, National Geographic (Grupa FOX International Channels Poland), Vivarto oraz Art House. Oferta serwisu będzie sukcesywnie powiększana o kolejne produkcje filmowe.
Sprzedażą reklam w Kinoplex.gazeta.pl zajmuje się należąca do Agory sieć reklamy wideo
AdPlayer Dla reklamodawców przygotowano szeroki wachlarz świadczeń, w tym sponsorowane katalogi filmów, sponsoring premiery filmowej oraz całego serwisu, a także stworzenie dedykowanego partnerowi kanału tematycznego. Z oferty reklamowej serwisu Kinoplex skorzystała jako pierwsza firma Inmobile, właściciel sieci komórkowej FreeM, która została oficjalnym sponsorem startu serwisu. Natomiast dla National Geographic Channel stworzono kanał tematyczny z cyklem filmów dokumentalnych.
Startowi serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa. Działania promocyjne obejmują internet (serwisy należące do Agory, m.in.
Gazeta.pl,
Plotek.pl,
Deser.pl,
CJG.Gazeta.pl i prasę (dodatki tematyczne do "Gazety Wyborczej", m.in. "Gazeta Co Jest Grane"). Kampanię zaplanował dział promocji Gazeta.pl.
Poza serwisem Kinoplex.gazeta.pl w ofercie audiowizualnej Agory znajduje się obecnie telewizja internetowa
Gazeta.tv platforma z serialami internetowymi
TiVi.pl raz serwis z kanałem telewizji internetowej
Tuba.tv.