Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 maja 2005 / 15:07

Klasyka literatury XIX wieku z "Gazetą Wyborczą"

Klasyka literatury XIX wieku z
Komunikat prasowy

Od 17 maja 2005 roku Agora we współpracy z wydawnictwem "Ossolineum" rozpoczyna publikację nowej serii wydawniczej pod nazwą "Klasyka XIX wieku". Kolekcja obejmuje 30 powieści i stanowi kolejną propozycję do domowej Biblioteki "Gazety Wyborczej".

Pierwszy tom - "Katedra Marii Panny w Paryżu" Wiktora Hugo w nakładzie 600 tysięcy egzemplarzy zostanie dołączony bezpłatnie we wtorek 17 maja. Kolejne tomy w cenie 18 zł każdy będzie można kupić wraz z "Gazetą Wyborczą" w każdy wtorek przez 29 kolejnych tygodni. Cena "Gazety Wyborczej" w tym dniu pozostanie bez zmian.

Seria obejmuje kanon literatury XIX wieku. W skład kolekcji wchodzą między innymi "Zbrodnia i kara" Dostojewskiego, "20 000 mil podmorskiej żeglugi" Verne'a czy "Anna Karenina" Tołstoja. "Gazeta" we współpracy z Programem I Polskiego Radia przygotowała specjalną, szczególnie atrakcyjną ofertę dla swoich prenumeratorów - książkę na płycie CD. Obszerne fragmenty znakomitej powieści Jana Potockiego "Rękopis znaleziony w Saragossie" dla czytelników "Gazety" czyta Marek Kondrat. Z oferty mogą także skorzystać czytelnicy, którzy nie prenumerują "Gazety", o ile zbiorą przynajmniej 20 kuponów zamieszczonych w każdym wtorkowym wydaniu "Gazety".

"Gazeta" proponuje swoim czytelnikom szereg ułatwień dotyczących nabycia swoich serii wydawniczych: płatność za całość lub część serii można rozłożyć na dziesięć równych i nieoprocentowanych rat. Finansowanie zapewnia Beneficial Kredyt, część pionu bankowości detalicznej HSBC Bank Polska SA. Czytelnicy, którzy chcą zamówić wybrane pozycje lub całość serii mogą zadzwonić pod numer infolinii: 0 801 130 000.

Podobnie jak w przypadku Kolekcji XX wieku lub trwającej obecnie Encyklopedii, także Klasykę XIX wieku charakteryzuje wysoka jakość edytorska.

Kampania reklamowa Klasyki XIX wieku obejmuje prasę, radio, telewizję, internet oraz reklamę zewnętrzną. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa DDB. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Powrót