Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

19 maja 2011 / 14:53

Kolejne gwiazdy ARTPOP FESTIVAL ZŁOTE PRZEBOJE BYDGOSZCZ 2011

Kolejne gwiazdy ARTPOP FESTIVAL ZŁOTE PRZEBOJE BYDGOSZCZ 2011


Hooverphonic, Monika Brodka, Skinny Patrini oraz Piotr Rogucki to kolejne gwiazdy ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011. Impreza, której patronami strategicznymi są Radio Złote Przeboje i Miasto Bydgoszcz, odbędzie się 30 lipca br. w Myślęcinku.



Wybitna belgijska grupa Hooverphonic to następna po Amy Winehouse gwiazda ARTPOP Festival. Ich koncerty są jak spektakle, a obecna w utworach zespołu fascynacja muzyką filmową i brzmieniem lat 80. znakomicie wpisuje się w klimat popkultury będącej motywem przewodnim festiwalu.

W Myślęcinku pojawią się także gwiazdy polskiej sceny muzycznej: tryumfatorka tegorocznych Fryderyków Monika Brodka, popartowsko-malownicze Skinny Patrini - ekscentryczny duet z Trójmiasta oraz łamiący stereotypy, kontrowersyjny i uwielbiany Piotr Rogucki (Coma).

Radio Złote Przeboje już trzeci rok z rzędu jest partnerem festiwalu odbywającego się w Bydgoszczy. W poprzednich latach na Wyspie Młyńskiej organizowany był Smooth Festival. Tegoroczna impreza, pod nazwą ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011 jest jego kontynuacją.

Wraz z nową nazwą zmienia się miejsce i formuła festiwalu, jednak poziom artystyczny i dbałość o odbiorców pozostają takie same. Usatysfakcjonowani będą zarówno miłośnicy smooth-jazzowego klimatu z jakim kojarzy się Bydgoszcz, jak i zwolennicy ostrzejszych brzmień, a także fani elektropopu czy muzyki filmowej.

O wszystkich gwiazdach ARTPOP Festiwal można usłyszeć na antenie Radia Złote Przeboje. Stacja przygotowuje specjalne programy poświęcone festiwalowi - m.in. cotygodniowe studio festiwalowe, wywiady z artystami i programy z cyklu "Weekend z gwiazdą". Słuchacze Złotych Przebojów mogą też liczyć na konkursy antenowe, w których będzie można wygrać zaproszenia na festiwal.

Bilety na ARTPOP Festival są dostępne w salonach Empik, Saturn, Media Markt oraz na portalach eventim.pl i ticketpro.pl.

Imprezę organizują Sony Music Polska oraz agencja SNAP, a partnerami strategicznymi są Miasto Bydgoszcz i Radio Złote Przeboje.

Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", AMS, Cinema City, "KMAG".



Dodatkowe informacje

- Biuro Prasowe ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011- Renata Lisiecka

e-mail: biuroprasowe@artpopfestival.pl, tel. 608-364-864

- Biuro prasowe Agory SA

tel. (+48) 00 22 555 43 92 e-mail: , www.agora.pl



Agora SA powstała w 1989 r.; od 1999 jest notowana na giełdzie w Warszawie. Jej największymi przedsięwzięciami są: "Gazeta Wyborcza" - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, Helios S.A. - trzeci największy operator kinowy w kraju, oraz AMS, spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - "Metro" i 14 czasopism, m.in. "Avanti", "Logo", "Poradnik Domowy". Jest właścicielem dwóch muzycznych marek stacji lokalnych: Złote Przeboje i Roxy FM, internetowego radia Tuba.fm oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisy Wyborcza.biz i Wyborcza.pl z e-wydaniem "Gazety Wyborczej", wortale GazetaPraca.pl i GazetaDom.pl, serwisy ogłoszeniowe Domiporta.pl i Autotrader.pl oraz serwisy tematyczne, jak Sport.pl, czy społecznościowe, jak Blox.pl. Siła marek Agory pozwoliła na stworzenie kolejnego przedsięwzięcia - zaoferowania czytelnikom kolekcji wydawniczych, w ramach których spółka sprzedała kilkadziesiąt milionów książek i książek z płytami CD i DVD.

Powrót