Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

11 sierpnia 2009 / 17:40

Kolekcja "Elvis Presley"

Kolekcja
Komunikat prasowy

W poniedziałek, 17 sierpnia ukaże się pierwsza z dwunastu książek o Elvisie Presleyu. Do każdej z nich dołączona będzie płyta CD z niezapomnianymi piosenkami króla rock'n'rolla, jak np. "Love Me Tender", "Return To Sender"czy "Jailhouse Rock".

W kolekcji 12 książek znalazło się wiele niepublikowanych do tej pory zdjęć z życia rodzinnego piosenkarza, z jego pobytu w wojsku, z koncertów, a także kalendarium jego największych wyczynów. Książki z kolekcji zostały wzbogacone o anegdoty o Elvisie, jego przyjaciołach i wrogach, kobietach z jego otoczenia oraz o sławnych cadillakach. Poszczególne tomy są poświęcone kolejnym etapom życia i kariery artysty.

Informacje o królu rock'n'rolla przygotowali: Maria Szabłowska, wieloletnia dziennikarka muzyczna, która przybliży czytelnikom nie tylko legendę Elvisa Presleya, ale również jego życie prywatne, oraz Antoni Piekut, opisujący drugą po muzyce pasję piosenkarza - samochody. Wyboru legendarnych przebojów Elvisa dokonał Jan Chojnacki.

Pierwszy tom kolekcji ukaże się 17 sierpnia, w promocyjnej cenie 9,99 zł.

Tom drugi pt. "Narodziny gwiazdy" będzie można kupić już następnego dnia - we wtorek 18 sierpnia. Kolejne tomy będą dostępne co wtorek w cenie 24,99 zł.

Kolekcja będzie dostępna w punktach sprzedaży prasy, salonach EMPIK, na www.kulturalnysklep.pl oraz pod numerem infolinii 0 801 130 000.

Wydawcami albumu są Agora i Sony Music Entertainment Poland.

Kolekcja, wydana w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej, wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje At Media), radiu (Radio Złote Przeboje), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), internecie (Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za kreację spotów odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.

Spot reklamowy - link.

Patroni medialni kolekcji: "Gazeta Wyborcza", Radio Złote Przeboje, serwis Infomuzyka.pl.

Powrót