Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,70 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

19 maja 2004 / 09:23

Kolekcja Książek "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

1 czerwca "Gazeta Wyborcza" rozpoczyna wielką akcje czytelniczą. Co tydzień ukazywać się będzie nowa książka z kolekcji literatury XX wieku.

Najważniejsze tytuły, najwybitniejsi autorzy - to znak rozpoznawczy Kolekcji. To nie będzie zwykła seria prozatorska - to absolutny kanon współczesnej literatury. Jego siłą jest także to, że odrzucono podział na "literaturę wysoką" i "rozrywkową", stąd obok Guntera Grassa, czy Michaiła Bułhakowa, znajdą się w niej książki klasyków powieści sensacyjnej i kryminalnej: Alistaira McLeana i Agaty Christie.

Kolekcja rozpoczyna się od "Imienia róży" Umberto Eco - najgłośniejszej powieści ostatniego ćwierćwiecza.

Staranności w doborze tytułów towarzyszy niezwykła dbałość edytorska - książki wydane zostaną w twardej oprawie, z obwolutą, na bardzo dobrym papierze. Inicjatywa ta jest wyjątkowa jeszcze z jednego powodu - "Gazeta Wyborcza" chce, aby dzięki przystępnej cenie seria książek z "wyższej półki" była osiągalna dla każdego.

Pierwsza książka z kolekcji - "Imię róży" Umberto Eco - będzie prezentem dla czytelników "Gazety Wyborczej" - zostanie dołączona do ogólnopolskiego wydania we wtorek 1 czerwca.

Następne tytuły będą się ukazywały w kolejne wtorki, będą do kupienia z "Gazetą Wyborczą" przez cały tydzień w cenie 15 zł plus cena "Gazety".

"Gazetę Wyborczą" będzie też można kupić bez książki.

Za stronę organizacyjną przedsięwzięcia odpowiada firma Mediasat Poland.

Wprowadzenie kolekcji wsparte jest kampania reklamową w mediach. W pierwszej jej odsłonie Kolekcja pojawiła się na billboardach i citylightach oraz w "Gazecie Wyborczej". W dalszej kolejności kolekcję zapowiadać będą reklamy w radiu i telewizji.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest Agencja DDB Warszawa. Planowaniem mediów zajmuje się Starlink.

Dodatkowe informacje

Powrót