Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

11 stycznia 2008 / 16:51

Kolekcja "Mistrzowie Słowa" - cd

Kolekcja
Komunikat prasowy

Już w poniedziałek do sprzedaży trafi kolejny tom z kolekcji Biblioteki Gazety Wyborczej "Mistrzowie słowa". Kontynuacja serii jest wynikiem ogromnej popularności, jaką kolekcja cieszyła się wśród czytelników. Nowe tomy pojawiać się będą przez sześć tygodni.

"Mistrzowie słowa" to seria książek o wybitnych polskich aktorach, wzbogaconych audiobookami w formacie MP3 z interpretacjami dzieł światowej literatury. Pierwszy z nowych tomów, poświęcony Joannie Szczepkowskiej wraz z jej interpretacją "Dumy i uprzedzenia" Jane Austen, ukaże się w poniedziałek, 14 stycznia.

W kolekcji zaprezentowani zostaną również: Jerzy Zelnik i jego interpretacja "Greka Zorby" Nikosa Kazantzakisa oraz Jerzy Stuhr z "Baśniami" Hansa Christiana Andersena. W kolejnych tomach usłyszeć będzie można Wojciecha Pszoniaka, Adama Ferencego i Annę Polony.

Książki wraz z audiobookami dostępne będą w cenie 15,90 zł plus cena "Gazety Wyborczej". W kolekcji "Mistrzowie słowa" ukazało się dotychczas 21 tomów, w których zostały zaprezentowane sylwetki oraz interpretacje m.in. Gustawa Holoubka, Andrzeja Łapickiego, Janusza Gajosa czy Marka Kondrata.

Wydawcą kolekcji jest Agora SA, zaś płyt - Dom Wydawniczy Bellona. Patronami medialnymi kolekcji są: "Gazeta Wyborcza", portal Gazeta.pl, "Metro" i Radio TOK FM.

Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP1, TVN, TVN 24, TVN Style), radiu (Trójka, rozgłośnie Agory), prasie ("Metro") oraz autopromocją w "Gazecie Wyborczej".

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Corporate Profiles, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starlink.

Powrót