Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

7 listopada 2008 / 18:59

Kolekcja "Polskie Himalaje"

Kolekcja
Komunikat prasowy

W najbliższą sobotę do sprzedaży trafia pierwszy tom kolekcji "Polskie Himalaje". Wydawcą serii, ukazującej się w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej, jest Agora.

Serię tworzy sześć bogato ilustrowanych tomów, dokumentujących polski szturm na najwyższe góry świata. Opowieści zostały ułożone w porządku tematycznym: 1. Pierwsi zdobywcy; 2. Lodowi wojownicy; 3. Wielkie wspinaczki; 4. Panie w górach; 5. Największe tragedie. Tom 6., ostatni, to Leksykon polskiego himalaizmu, zawierający hasła encyklopedyczne i noty biograficzne.

Do pięciu pierwszych tomów dołączone są płyty DVD z filmami o wyprawach i wydarzeniach, o których mowa w książkach. Nagrania przygotowały profesjonalne ekipy filmowe, jak również sami uczestnicy wypraw. Materiały filmowe zawierają także wywiady z bohaterami ekspedycji oraz znawcami alpinizmu.

Tom pierwszy kolekcji dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy od 8 listopada. Cena każdego z tomów - 29,99 zł.

Patroni medialni: Radio Złote Przeboje, Gazeta.pl.

Wydanie serii "Polskie Himalaje" wsparte jest promocją w telewizji (TVP 1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN 24, AT MEDIA), radiu (Radio Złote Przeboje), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), internecie (Gazeta.pl).

Za kreację spotów odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.

Powrót