Komunikat prasowy
Już jutro z "Gazetą Wyborczą" dostępna będzie pierwsza płyta z kolekcji "Złote Przeboje", zawierającej najlepsze piosenki na lato. Seria polecana jest przez dziennikarza muzycznego Radia Złote Przeboje, Marka Niedźwieckiego.
Kolekcja, przygotowana we współpracy z Radiem Złote Przeboje, składa się z 7 płyt CD, na których znajdą się największe przeboje ostatnich trzech dekad. Pierwszy krążek, dostępny od 16 lipca, zawierać będzie 50 minut muzyki, w tym piosenki Kim Wilde, Jennifer Paige, LondonBeat czy Iggy Popa.
Płyty będą się ukazywać co środę z "Gazetą Wyborczą" w cenie 6,99 zł.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVN, TVN24, Polsat), radiu (Radio Zet, Radio Eska, PR3, Radio Złote Przeboje) i prasie (autopromocja w "Gazecie Wyborczej i jej dodatkach). Za kreację kampanii odpowiada Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup mediów - Starlink.