Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

21 maja 2002 / 00:00

Konkurs "Akcja rekrutacja" rozstrzygnięty

Komunikat prasowy

21 maja 2002 r. 16 maja został rozstrzygnięty organizowany przez firmę Coca-Cola konkurs pod nazwą "Akcja rekrutacja". Współorganizatorem akcji był portal Gazeta.pl a patronami studencki magazyn "dlaczego" i Radiostacja. Nagroda w konkursie to staż w działach marketingu lub PR Coca-Cola Company.

Konkurs "Akcja rekrutacja" adresowany był do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Konkurs miał dwa etapy, pisemny i ustny. Polegał na przygotowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola dla danego województwa. Wszystkie materiały potrzebne do napisania pracy znajdowały się na specjalnie stworzonej dla akcji stronie w portalu Gazeta.pl.

W portalu Gazeta.pl zarejestrowało się 154 zespołów. Każdy zespół tworzyły 3 osoby. Liczba zgłoszonych drużyn z poszczególnych województw wyglądała następująco:
Mazowieckie: 45
Małopolskie: 19
Dolnośląskie: 18
Śląskie: 14
Wielkopolskie: 14
Pomorskie: 10
Kujawsko-pomorskie: 4
Zachodnio-pomorskie: 3
Łódzkie: 3
Podkarpackie: 2
Warmińsko-mazurskie: 1
Opolskie: 1
Lubelskie: 1

Dwadzieścia spośród wszystkich zgłoszonych drużyn zostało wybranych przez specjalnie do tego powołane jury i zaproszonych na prezentacje swoich strategii do biura regionalnego firmy Coca-Cola w Warszawie.

W skład jury weszli:

- Małgorzata Jastrzębska-dyrektor ds personalnych Coca-Cola Poland Services Ltd
- Emma Budzisz-brand manager Powerade
- Monika Grauer-brand manager Cappy
- Krzysztof Jakubiak- dyrektor ds kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Ltd,
- Anna Pacocha-Gazeta Wyborcza
- Michał Górzyński-wiceprezes zarządu Case Doradcy.

Pierwsze miejsce zajęła drużyna ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w składzie Maciej Kossowski, Olimpia Romanik i Magdalena Drąg. Jako zwycięzcy mieli możliwość wyboru miejsca praktyk i wybrali Warszawę. Zespół ze Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, który zajął drugie miejsce, pojedzie w nagrodę na praktyki do oddziału firmy Coca-Cola do Kijowa. Natomiast zdobywcy trzeciego miejsca, drużyna z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, odbędą praktyki w Budapeszcie.

"Poziom przedstawionych prac był naprawdę wysoki. Jesteśmy pod wrażeniem zaangażowania, wkładu pracy i sposobu prezentacji samych pomysłów", powiedział Krzysztof Jakubiak, dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych firmy Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola Poland Services to jeden z europejskich oddziałów koncernu The Coca-Cola Company. Produkty Coca-Coli pojawiły się w Polsce w 1972 roku, wtedy też rozpoczęto ich produkcję w Polsce. W 1991 roku miała miejsce pierwsza bezpośrednia inwestycja Coca-Cola w Polsce. Biuro firmy

znajdowało się w PKiN i liczyło 15 osób. Obecnie Coca-Cola posiada w Polsce 3 rozlewnie, produkuje i sprzedaje kilkanaście typów napojów, w tym woda, soki i nektary owocowe i napoje izotoniczne. Polski oddział Coca-Coli od początku swej działalności aktywnie włącza się w akcje o charakterze charytatywnym, wspiera wydarzenia i akcje sportowe. Od kilku lat jest partnerem Olimpiad Specjalnych, propagując ideę sportu wśród ludzi z upośledzeniem umysłowym. Od 1999 roku organizuje w Polsce i na świecie Ligę Piłkarską Coca-Cola Cup - drużynowy turniej piłkarski dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych. Konkurs "Akcja rekrutacja" to kolejna inicjatywa firmy, tym razem skierowana do studentów.

Powrót