Komunikat prasowy
Konkurs na plakat filmowy, organizowany przez Kinoplex.pl w ramach kampanii "Więcej filmów", został rozstrzygnięty. Spośród 200 nadesłanych projektów jury, w którego skład weszli m.in. Marek Raczkowski, Tymon Tymański i Magda Danaj, nagrodziło sześć i wyróżniło kolejnych pięć prac. Partnerami konkursu były firmy - Acer, Nokia oraz Toshiba.
- Chcieliśmy zorganizować konkurs, który pozwoliłby naszym użytkownikom zaprezentować ich kreatywne pomysły - mówi Magdalena Gawryk, Kierownik Produktu i Marketingu Kinoplex.pl. - Bardzo ucieszyła nas wysoka jakość artystyczna nadesłanych prac. Wiele z nich będzie pojawiać się w prowadzonych przez nas działaniach promocyjnych - podsumowuje.
Wśród nagrodzonych prac znalazły się m.in. plakaty do filmów dostępnych w ofercie Kinoplex.pl - Labirynt Fauna, Nimfomanka, Wspaniała, O północy w Paryżu, Wielki błękit czy Sponsoring.
W jury konkursu zasiadali: znany rysownik-satyryk Marek Raczkowski, artysta Tymon Tymański, rysowniczka Magdalena Danaj, a także Magdalena Bigaj, szefowa biznesu VOD w Agorze.
Autorzy najlepszych prac otrzymają urządzenia, na których możliwe jest korzystanie z aplikacji Kinoplex.pl - 47'' telewizor Smart TV i tablet Encore marki Toshiba, smartfony Nokia Lumia 920 oraz notebook 2w1 Acer Aspire Switch 10. Pięć kolejnych plakatów wyróżnionych zostało nagrodami w postaci kodów na 30-dniowy dostęp do pakietu filmowego Kinoplex MAX.