Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

16 lutego 2010 / 18:28

Książka "Emerytury i renty 2010" z "Gazetą Wyborczą"

Książka
Komunikat prasowy

W czwartek, 18 lutego razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić książkę "Emerytury i renty 2010", wyjaśniającą zawiłości polskiego systemu emerytalnego.

Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi m.in. na pytania, kto może przejść na wcześniejszą emeryturę, a kto nie ma już na nią szans i będzie musiał pracować do ustawowego wieku emerytalnego; od czego zależy wysokość emerytury, a także jak emeryci i renciści mogą zwiększyć swoje świadczenia. Autorzy książki (dziennikarze "Gazety Wyborczej") przypominają również, jak liczona jest waloryzacja oraz jakie ulgi i zniżki przysługują emerytom. Jeśli ktoś nie ma uprawnień do emerytury będzie mógł sprawdzić, czy i na jakich warunkach przysługuje mu renta lub świadczenie przedemerytalne. W książce opublikowana jest też pełna lista chorób zawodowych.

Partnerem wydania jest Emporia.

Cena ''Gazety Wyborczej'' i książki - 7,99 zł.

Wydanie "Gazety Wyborczej" z książką wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), w bezpłatnym dzienniku "Metro", w wagonach warszawskiego metra na CityINFOtv, a także autopromocją na łamach "Gazety" i jej dodatków oraz w portalu gazeta.pl i serwisie Wyborcza.biz. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót