Komunikat prasowy
Na sześciu kolejnych płytach, które ukażą się z "Gazetą Wyborczą" - 19, 20, 26, 27 marca oraz 1 i 2 kwietnia 2013 r., czytelnicy znajdą praktyczny kurs języka angielskiego dla zapracowanych.
Kurs "Easy English Angielski dla zapracowanych" łączy treści dla początkujących i dla tych, którzy chcą wrócić do nauki i szukają alternatywy dla klasycznych kursów z lektorem. W każdej z lekcji znajdują się podstawowe zwroty oraz rozszerzające słownictwo, dialogi i urozmaicone ćwiczenia z lektorem, idiomy i zwroty potoczne oraz praktyczne wyjaśnienia gramatyczne z przykładami.
CD 1 - wtorek, 19 marca, Ludzie
Lekcja 1 Codzienne spotkania
Lekcja 2 Relacje rodzinne
Lekcja 3 Życie w związku
Lekcja 4 Uroczystości i spotkania towarzyskie
Lekcja 5 Przyjaciele i wrogowie
CD 2 - środa, 20 marca, Życie codzienne
Lekcja 1 Codzienne wyzwania
Lekcja 2 Zakupy i gotowanie
Lekcja 3 Problemy zdrowotne
Lekcja 4 Nowe technologie
Lekcja 5 Podróżowanie po mieście
CD 3 - wtorek, 26 marca, Nauka i praca
Lekcja 1 Edukacja i rozwój
Lekcja 2 Szukanie pracy
Lekcja 3 Codzienne obowiązki
Lekcja 4 Kontakty w pracy
Lekcja 5 Spotkania biznesowe
CD 4 - środa, 27 marca, Czas wolny
Lekcja 1 Hobby i zainteresowania
Lekcja 2 Rozrywka i sztuka
Lekcja 3 Sport i rekreacja
Lekcja 4 Wspólne przyjemności
Lekcja 5 Zakupy i wyprzedaże
CD 5 - wtorek, 2 kwietnia, Świat wokół nas
Lekcja 1 Miejsce zamieszkania
Lekcja 2 Środowisko naturalne
Lekcja 3 Pogoda i klimat
Lekcja 4 Łamanie prawa
Lekcja 5 Polityka i społeczeństwo
CD 6 /- środa, 3 kwietnia, W podróży
Lekcja 1 W drodze
Lekcja 2 Szukanie noclegu
Lekcja 3 Na wakacjach
Lekcja 4 Zwiedzanie i atrakcje
Lekcja 5 Rozwiązywanie problemów
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej płyty CD 9,99 zł
Płyta pierwsza będzie promowana: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.