Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 października 2009 / 16:08

Kurs szybkiego pisania i czytania z "Gazetą Wyborczą"

Kurs szybkiego pisania i czytania z
Komunikat prasowy

W poniedziałek, 2 listopada czytelnicy będą mogli kupić razem z "Gazetą Wyborczą" płytę z multimedialnym kursem szybkiego pisania.

Program "Mistrz klawiatury" w ciągu kilku tygodni ułatwi nauczenie się bezbłędnego i bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputera. Multimedialna płyta CD-ROM zawiera 50 lekcji uczących prawidłowej pozycji rąk i palców na klawiaturze oraz ćwiczenia pomagające opanować konkretne klawisze. Użytkownicy mogą ćwiczyć na tekstach dołączonych do programu lub na własnych.

W następny poniedziałek, 9 listopada z "Gazetą Wyborczą" ukaże się multimedialny kurs szybkiego czytania na płycie CD-ROM. Użytkownicy poznają najważniejsze informacje dotyczące podstaw szybkiego czytania: zasady, najczęściej popełniane błędy, fakty o pamięci i koncentracji. Program zawiera 4 bloki ćwiczeń: rozgrzewające mięśnie gałki ocznej, poprawiające koncentrację i pamięć oraz poszerzające zakres pola widzenia, a także 8 ciekawych artykułów z możliwością pomiaru szybkości czytania oraz testem sprawdzającym poziom zrozumienia tekstu. Użytkownicy mają też do dyspozycji statystyki - informacje o liczbie wykonanych ćwiczeń, szybkości czytania i poziomie zrozumienia tekstów sprawdzających.

Cena "Gazety Wyborczej" i płyty - 5,99 zł.

Wydanie "Gazety" z kursami wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), na portalach internetowych oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót