14 sierpnia 2019 / 12:51
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego – idei, która musiała narodzić się na nowo.
Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego – Kjeld Kirk Kristiansen.
Na ponad 300 stronach czytelnicy poznają największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował zrozumieć fenomen najsłynniejszych klocków wszech czasów. Będą także świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku oraz poznają Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i przywrócić wartości, które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Powrót