Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

12 marca 2021 / 10:23

„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” - kolejna książka sieci Lewiatan przygotowana przez Agorę

„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” - kolejna książka sieci Lewiatan przygotowana przez Agorę

W poniedziałek, 15 marca 2021 r. rozpocznie się nowa akcja dla klientów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan pod hasłem "Lewiatanki". Jej ważną częścią jest ukazanie się specjalnej książki „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” z opowiadaniami i zabawami aktywizującymi dzieci - za przygotowanie wydania odpowiadał zespół Agory.

Sieć sklepów Lewiatan przygotowała nową akcję lojalnościową dla swoich klientów. W ramach działań realizowanych pod hasłem "Lewiatanki" będzie można zbierać naklejki, które potem zostaną wymienione na pluszaki. Zabawkowe Lewiatanki to sześcioro bohaterów-zwierząt: lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żółwica Nelka, lis Rudy oraz żyrafa Beti.

Zwierzaki mają swoje historie zapisane w książeczce "Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa" - książka zawiera 10 opowiadań opisujących przygody Lewiatanków. W fabule każdej bajki nie brakuje motywów związanych z przyjaźnią, ekologią, sportem czy zdrowym odżywianiem. W książce znajdują się też gry i zabawy edukacyjne, w tym pomysły na domowe eksperymenty i gimnastykę, rebusy oraz mini gra planszowa. To ciekawa, atrakcyjna graficznie propozycja nie tylko dla najmłodszych, ale i całych rodzin.

Dodatkowo, w książce zastosowano aplikację rozszerzonej rzeczywistości "Lewiatanki", dzięki której zabawy mogą stać się interaktywne.

Książkę będzie można kupić w sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w cenie 9,99 zł (bez konieczności zbierania naklejek).

Za przygotowanie wydania odpowiadał zespół Agory. Koordynatorem projektu jest Paulina Kaśnikowska.

Wydanie tomu „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to jeden z projektów realizowanych przez spółkę dla Lewiatana - już teraz zespół Agory pracuje nad kolejną publikacją z serii poświęconej Lewiatankom.

Wcześniej - w 2018 i 2020 r. Agora przygotowała dla sieci sklepów Lewiatan dwie edycje inspirującej książki kucharskiej „Gotuję z Lewiatanem”. Pierwsze wydanie publikacji cieszyło się tak dużą popularnością, że konieczny był dodruk książki. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej - w prestiżowym konkursie Pearl Impact Awards 2019.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” przekroczyła już 240 tys. 

Grupa Wyborcza Biuro Reklamy to zespół zajmujący się sprzedażą reklam w tradycyjnych i cyfrowych wydaniach "Gazety Wyborczej", w jej serwisach internetowych oraz magazynach. W jego portfolio znajdują się także eventy oraz działania z zakresu custom publishing. Grupa Wyborcza oferuje szeroki wachlarz rozwiązań marketingowych, dopasowywany do indywidualnych potrzeb klienta.

Powrót