Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 marca 2012 / 13:14

Logo24.pl w nowej odsłonie i "Męskie zakupy" z kwietniowym numerem "Logo"

Logo24.pl w nowej odsłonie i
Komunikat prasowy

Serwis Logo24.pl pojawił się w sieci w odświeżonej wersji. Na stronie można znaleźć m.in. jeszcze więcej porad ze świata mody i reportaży, a także felietony autorów bloga Make Life Harder. Już jutro na rynku ukaże się kwietniowe "Logo", które zachęca czytelników do udziału w akcji "Męskie zakupy" i publikuje specjalne kupony rabatowe.

Logo24.pl jest kolejnym serwisem czasopism Agory udostępnionym internautom w nowej odsłonie. Serwis ma zmieniony layout - nowoczesny, dynamiczny, a jednocześnie przejrzysty.

Publikowane w nim treści to nie tylko artykuły dostępne w wydaniach tradycyjnych "Logo" - coraz więcej tekstów powstaje specjalnie na potrzeby strony internetowej. Wśród nich są m.in. prezentacje modnych ubrań, polecanych kosmetyków i perfum, a także artykuły o związkach i seksie, porady z zakresu savoir vivre oraz historie legendarnych marek. Miłośnicy podróży znajdą na stronie nie tylko ciekawe relacje z podróży, ale też interaktywną mapę, na której można wyszukać artykuły o konkretnych miejscach.

Nowością na Logo24.pl są felietony twórców bloga Make Life Harder - co poniedziałek w serwisie dostępne będą kolejne teksty, które przygotowują Maciej i Lucjan.

Nad stworzeniem nowej wersji strony Logo24.pl pracowały wspólnie segmenty Internet oraz Czasopisma Agory. Strona dostępna jest w ofercie reklamowej grupy Gazeta.pl i czasopism Agory.

Od jutra w punktach sprzedaży prasy można będzie kupić kwietniowe wydanie "Logo", które proponuje czytelnikom udział w akcji "Męskie zakupy". W miesięczniku znajdą się kupony rabatowe, które pozwolą na skorzystanie ze zniżek nawet do 35% przy zakupie ubrań, akcesoriów i dodatków, a także sprzętu RTV, gadżetów i innych "męskich" produktów w sklepach w całej Polsce i w sklepach internetowych.

"Męskie zakupy" potrwają od soboty 14 kwietnia. W akcji biorą udział m.in. sklepy i marki: Big Star, Diverse, Electroworld, Prima Moda, Reserved, Toys4Boys, Wojas, Wittchen. Szczegóły - w magazynie i na logo24.pl.

Oprócz kuponów w nowym numerze "Logo" czytelnicy znajdą m.in. prezentacje modnych marynarek, skórzanych trampków i płaszczy "dla twardziela", przepisy na drinki ze słynnych seriali, przegląd 10 aplikacji dla sportowców oraz hitów targów komórkowych. Gwiazdą z okładki i rozmówcą miesięcznika jest popularny aktor Szymon Bobrowski, występujący obecnie w serialu "Krew z krwi".

 Kwietniowe "Logo" i akcję "Męskie zakupy" wspiera kampania promocyjna realizowana w: prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro", "Przegląd Sportowy", czasopisma Agory, "AutoŚwiat" i "Newsweek"), radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy) oraz internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, a także logo24.pl i profil "Logo" na Facebooku).

Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.

Powrót