Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

5 lipca 2016 / 16:21

Magazyn "Na pamięć. Plażowa gimnastyka umysłowa" od "Gazety Wyborczej"

Magazyn
Komunikat prasowy

100 stron wyjątkowych łamigłówek, które rozruszają półkule mózgowe, m.in. japońskie diagramy, t apa - kultowa łamigłówka z Turcji, jolki, krzyżówki z przymrużeniem oka, ćwiczenia z logiki języka oraz najsłynniejsze zagadki logiczne świata - to wszystko znajdzie się w magazynie " Na pamięć. Plażowa gimnastyka umysłowa" przygotowanym przez redakcję "Gazety Wyborczej". Specjalny numer "Na pamięć" ukaże się w samodzielnej sprzedaży już jutro - w środę, 6 lipca br.

Specjalne wydanie " Na pamięć" to kolejna propozycja dla czytelników "Gazety Wyborczej", którzy którzy chcą jak najdłużej zachować sprawność intelektualną oraz poznać najnowsze metody rozwijania kreatywności.

- Przygotowując magazyn, kierowaliśmy się badaniami naukowymi, które dowodzą, że osoby systematycznie trenujące pamięć rzadziej chorują na Alzheimera i Parkinsona. Chcemy więc przekonać Polaków, że mózg wyrwany z rutyny staje się sprawniejszy i lepiej nam służy. "Na pamięć. Plażowa gimnastyka umysłowa" to zestaw specjalnych ćwiczeń do trenowania szarych komórek - ponad 300 umysłowych łamigłówek przygotowanych przez najlepszych polskich szaradziarzy, specjalistów od mnemotechnik i mistrzów pamięci. Dla każdego przemęczonego umysłu będzie to jak luksusowe spa - mówi Karolina Jaroszewicz, redaktorka naczelna wydania.

"Na pamięć" to idealny pomysł na wakacyjną rozrywkę. Treningi dla szarych komórek dostępne w numerze to m.in. japońskie diagramy - pokropki, akari i wieżowce, a także angielskie pismo rebusowe, zabawy słowne - anagramy, palindromy, homonimy, testy sprawdzające pamięć, szarady geograficzne, fotoanagramy i wiele innych.

Magazyn pojawi się w punktach sprzedaży prasy w środę, 6 lipca br. i będzie dostępny na rynku przez kolejne trzy miesiące . Numer kosztuje 12,99 zł i zawiera 100 stron w formacie 205x270 mm.

Ukazanie się wydania "Na pamięć. Plażowa gimnastyka umysłowa" wspiera kampania reklamowa w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, stacje tematyczne), w internecie (serwisy Gazeta.pl i Wyborcza.pl), w prasie (tygodnik "Polityka"), na nośnikach reklamy zewnętrznej (CityINFOtv) oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z rozwiązywaniem łamigłówek, już w sobotę, 9 lipca br. do wydania "Gazety Wyborczej" dołączony zostanie magazyn " Na pamięć. Plażowy detoks głowy" . Wydanie zawiera 16 stron zadań na lato przygotowanych przez redakcję w prezencie dla czytelników - w śr ód nich m.in. fotoanagramy, krzyżówki, szarady, zagadki i jolka. To przedsmak tego, co można znaleźć w wydaniu specjalnym " Na pamięć. Plażowa gimnastyka umysłowa" - gdy trening szarych komórek okaże się świetnym sposobem na spędzanie wolnego czasu.

Powrót