Komunikat prasowy
"Tylko dla dorosłych" to nowy, lifestylowy magazyn dla dojrzałych i wymagających czytelników, przygotowany przez redaktorów "Gazety Wyborczej". Wydanie od dziś jest dostępne w samodzielnej sprzedaży.
Magazynowi "Tylko dla dorosłych" przyświeca motto: "Młodość przychodzi z wiekiem". Te słowa padły w publikowanej w wydaniu rozmowie z Andrzejem Poniedzielskim m.in. o młodości, która przychodzi wielokrotnie. - "Pierwszy raz nie ma szans się udać. Młodość przychodzi nie w porę, trafia na człowieka kompletnie nieprzygotowanego" - mówi Poniedzielski.
Magazyn skierowanych jest do osób dojrzałych, otwartych i ciekawych świata. Znalazły się w nim m.in.: rozmowy z Korą i Kamilem Sipowiczem (na okładce tytułu widnieje ich zdjęcie) oraz Haliną Kunicką i Ewą Wycichowską. W "Strefie kryminałów" ukazał się reportaż o Andrei Camillerim, który miał 70 lat, gdy wymyślił słynnego komisarza Montalbano oraz przepisy ze słynnych powieści i filmów kryminalnych. O tym, co to znaczy styl i dlaczego prostota jest najdroższa, mówi Anda Rottenberg, a książki, które koniecznie trzeba przeczytać, polecają Henning Mankell - twórca komisarza Wallandera, Małgorzata Kalicińska - autorka cyklu "Nad rozlewiskiem" i Jerzy Jarniewicz - poeta, krytyk i tłumacz literacki.
Wydanie przygotował zespół dziennikarzy i redaktorów "Gazety Wyborczej". Projekt graficzny i okładkę tytułu stworzyli Piotr Stańczak i Maciej Kałkus.
Magazyn "Tylko dla dorosłych" ukazał się na rynku dzisiaj - we wtorek, 15 listopada br., w nakładzie 55 tys. egz. i w objętości 100 stron. Jest dostępny w samodzielnej sprzedaży w cenie 7,99 zł w punktach sprzedaży prasy i na
www.kulturalnysklep.pl.
Wydanie "Tylko dla dorosłych" wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro", a także na stronach Wyborcza.pl i Gazeta.pl.
Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.