8 marca 2017 / 14:14
Zmiany w kwietniowym wydaniu „Magnolii” widać już na okładce – nowy sposób prezentacji logotypu i najważniejszych tematów numeru. Pismo zyskało nowy layout oraz elegancką szatę graficzną i nowoczesny krój czcionki.
Kwietniowy numer miesięcznika wprowadza wyraźny podział na dwie części – „Inspiracje” i „Porady”. W pierwszej części pisma czytelnicy znajdą teksty opatrzone dużymi zdjęciami, które mogą być źródłem pomysłów na urządzenie własnego ogrodu. W najnowszym wydaniu „Magnolii” jest to m.in. artykuł o mekce miłośników roślin - ogrodach Beth Chatto w angielskim Elmstead Market. Druga część pisma - „Porady” - powstała z myślą o czytelnikach, którzy potrzebują wskazówek i podpowiedzi dotyczących prac ogrodniczych. W kwietniowym wydaniu miesięcznika są to m.in. porady dotyczące pielęgnacji trawników, rozmnażania roślin doniczkowych i najlepszych terminów nawożenia.
W wydaniu pojawią się nowe rubryki: „Czas na...” - kalendarium, w którym czytelnicy znajdą szczegółowe informacje na temat bieżących prac w ogrodzie, „Ogród bez chemii”, w której redakcja promuje ekologiczne metody uprawy roślin oraz dział „Na zdrowie”, gdzie czytelnicy znajdą zagadnienia dotyczące wpływu roślin na zdrowie i samopoczucie.
W prezencie dla czytelników redakcja przygotowała wyjątkowe dodatki do kolekcjonowania - „Kolekcja roślin”, która poszerzy wiedzę na temat najpopularniejszych gatunków roślin ogrodniczych, oraz „Vademecum ogrodnika”, które doradzi, jak pielęgnować daną roślinę przez cały rok.
- Nowa „Magnolia” to przede wszystkim zorientowany na potrzeby czytelników, wiarygodny poradnik, a jednocześnie to pismo lifestyle’owe, które oferuje inspiracje i relaks - mówi o nowym numerze wydawca Piotr Hendel. – Nowa formuła miesięcznika podkreśla również więź z czytelnikami - to oni współredagują pismo. Reagujemy na ich potrzeby, odpowiadając na listy i rozwiązując ich problemy. Oddajemy im łamy miesięcznika, by zaprezentowali swoje ogrody, opowiedzieli o ulubionej roślinie i podzielili się swoimi ogrodniczymi osiągnięciami - dodaje.
Najnowsze, kwietniowe wydanie „Magnolii” jest pierwszym numerem pisma, które ukazuje się pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej Ewy Czaczkowskiej.
Ewa Czaczkowska jest związana z Agorą od 2011 roku - najpierw przez dwa lata była sekretarzem redakcji „Poradnika Domowego", a od 2013 roku piastowała to samo stanowisko w „Magnolii". Wcześniej była m.in. zastępcą redaktor naczelnej „Weranda Country", kierowała również tytułami „Pani Domu", „She" i „Świat Kobiety".
Kwietniowy numer pisma ukaże się jutro - w czwartek, 9 marca br. w objętości 84 strony i w cenie 4,99 zł. Będzie wsparty promocją w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM), w prasie (czasopisma Agory), w telewizji (TVS, Romance TV) oraz w kinach sieci Helios. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Powrót