Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 marca 2025 / 12:42

Maksymilian Salski z nową rolą w Grupie Agora

Maksymilian Salski z nową rolą w Grupie Agora

Od marca br. Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora. W nowej roli odpowiada za rozwój portfolio subskrypcyjnego Grupy Agora, strategię subskrypcyjną jej marek oraz budowanie synergii między nimi i realizację ich wspólnego celu.  

 

Jako Chief Subscription Officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych.  

– “Wyborcza” i Radio TOK FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej, dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki “Wyborcza”. 

Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami Head of Subscriptions w “Gazecie Wyborczej”.

Maksymilian Salski zarządza obszarem subskrypcji w “Wyborczej” od lipca 2023 roku, kiedy wrócił do jej zespołu po niespełna dwuletniej przerwie. Od października 2021 r. związany był z newonce.media, medium lifestylowo-kulturowym, skierowanym do Generacji Z, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli Head of Subscription nadzorował cały biznes subskrypcyjny newonce.media. Wcześniej, od 2016 roku, wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną “Gazety Wyborczej”.

Powrót