Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
25 maja 2023 / 16:23
Z okazji Dnia Matki serwis Kobieta.Gazeta.pl zaplanował akcję „Mamy słowa”, mającą na celu pokazywanie i celebrowanie prawdziwych emocji. Oprócz publikacji związanych ze świętem, w ramach projektu powstał również spot, w którym redakcja portalu Gazeta.pl oraz zaproszone gwiazdy podzieliły się przemyśleniami na temat swoich relacji z mamami.
Dzień Matki zazwyczaj kojarzy się z kwiatami i laurkami. Redakcja serwisu Kobieta.Gazeta.pl postanowiła nadać mu bardziej emocjonalne znaczenie, prezentując słowa, które dzieci – niezależnie od wieku – chciałyby powiedzieć swoim mamom lub usłyszeć od nich. W spocie uwieczniono bardzo różne wypowiedzi – od życzenia mamom więcej czasu dla siebie, przez chwalenie ich dokonań, aż po chęci usłyszenia od nich słów docenienia. Całość tworzy niezwykły przewodnik po relacjach. W projekcie wzięli udział dziennikarze i dziennikarki portalu Gazeta.pl: Rafał Madajczak, Natalia Kurczak, Klaudia Kolasa, Bartłomiej Marcinkowski, Agnieszka Matracka, Ewa Walas i Tomasz Korniejew, a także znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan, Sylwia Nowak, Monika Miller, Ania Świątczak, Józefina Lubieniecka, Gamou Fall, Ewelina Flinta, Bovska, Tymek Komarczewski oraz Wiktoria Kowalczyk z zespołu Małe TGD.
Ten wyjątkowy spot można obejrzeć na stronie Kobieta.Gazeta.pl.
– W Dniu Matki zazwyczaj skupiamy się na składaniu życzeń. My również postanowiłyśmy podarować mamom nasze słowa, ale przy tym skupić się przede wszystkim na emocjach – mówi Ewa Walas, redaktorka naczelna serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. – Spot Kobieta.Gazeta.pl to swego rodzaju przewodnik po emocjach i potrzebach. Oddajemy w nim głos dzieciom, tym mniejszym i już dorosłym, które opowiadają o ważnych z ich perspektywy zdaniach, które powinny lub już pojawiły się w rozmowach z mamami – tłumaczy.
– Codziennie setki kobiet na całym świecie słyszą słowo „mama” – mówi Natalia Kurczak, szefowa serwisu Kobieta.Gazeta.pl. – Każdemu z nas kojarzy się ono z czymś innym, dla każdego niesie inny ładunek emocjonalny. Do spotu „Mamy słowa” zaprosiłyśmy zarówno znane twarze, jak i członków naszej redakcji. Każda z tych osób miała do powiedzenia ważne zdania, które chciałaby usłyszeć od swoich mam – dodaje.
Spot będzie miał swoją premierę w piątek, 26 maja br. na łamach Kobieta.Gazeta.pl. Akcja będzie również promowana w innych serwisach Gazeta.pl, w mediach społecznościowych ambasadorów projektu oraz w kinach sieci Helios.
Kobieta.Gazeta.pl to jeden z najpopularniejszych kobiecych serwisów w polskim internecie, będący głosem swoich czytelniczek. Na jego łamach pojawiają się liczne sondy, osobiste historie, akcje specjalne i treści premium.
Powrót