Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 grudnia 2017 / 10:10

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Od 1 stycznia 2018 r. Marcin Gadziński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój grupy Gazeta.pl. Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

- Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej - zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, oraz Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania - tłumaczy Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Marcin Gadziński na nowym stanowisku dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie odpowiadał za pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.

Marcin Gadziński był dyrektorem i wydawcą Sport.pl od 2013 roku. Pod jego kierownictwem Sport.pl stał się jednym z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce i jedną z najważniejszych internetowych marek Agory. Konsekwentnie realizował strategię mobilną, m.in. rozwijając aplikację Sport.pl LIVE (nr 1 na rynku aplikacji sportowych) i zaangażowanie redakcji w social mediach (lider wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie). Ma szerokie doświadczenie dziennikarskie - był m.in. korespondentem „Gazety Wyborczej” w USA.

Dyrektorem programowym Gazeta.pl, odpowiedzialnym za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, oraz nowe projekty i formaty pozostaje Paweł Stremski - współautor licznych sukcesów Gazeta.pl m.in. magazynu Weekend.Gazeta.pl czy serwisu Next.Gazeta.pl.

Nową szefową Sport.pl, odpowiedzialną za strategię i rozwój jest Marlena Jezierska, dotychczas dyrektor marketingu i rozwoju biznesu tej marki.

- Marlena Jezierska gwarantuje kontynuację strategii digitalowej i biznesowej Sport.pl, opartej o nowoczesne projekty sponsoringowe. Przed nami intensywny, sportowy rok - z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Korei i mundialem w Rosji - w którym rozwój Sport.pl będzie jednym z naszych najważniejszych priorytetów - podkreśla Paweł Wujec.

Marlena Jezierska od dziesięciu lat związana jest z biznesem internetowym, a od sześciu - sportowym. Ma bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i sponsoringowych - do promocji Sport.pl zaangażowała znanych sportowców (Grzegorz Krychowiak, Joanna Jedrzejczyk, Kamil Grosicki), a także z powodzeniem rozwijała serwis MyFitness.pl, m.in. współpracując z jego ambasadorkami.

Powrót