Komunikat prasowy
"Top Wszech Czasów" oraz audycja "Złote, słodsze i najsłodsze" to programy, które już w grudniu br. Marek Niedźwiecki poprowadzi na antenie Złotych Przebojów. Marek Niedźwiecki wybrał też utwory na płytę "Piosenki z dzwoneczkami", która będzie świąteczną propozycją dla słuchaczy.
Do zestawienia "Top Wszech Czasów" Marek Niedźwiecki zarekomendował 500 największych przebojów polskich i zagranicznych. Od 3 grudnia słuchacze, głosując na swoje ulubione piosenki przez stronę
www.zloteprzeboje.pl, wybiorą pierwszą setkę notowania. W każdy piątek między godziną 19.00 a 22.00 na antenie pojawią się utwory wybrane do zestawienia, a codziennie o 12.45 będzie można usłyszeć kolejny nominowany przebój. Wielki finał, czyli notowanie wszech czasów, nastąpi 1 stycznia 2008 r.
W styczniu 2008 r. w Radiu Złote Przeboje wystartuje Lista Przebojów Marka Niedźwieckiego, prezentująca muzyczne nowości.
Autorskiej audycji Marka Niedźwieckiego "Złote, słodsze i najsłodsze" będzie można słuchać na antenie Złotych Przebojów od 1 grudnia w każdą sobotę w godz. 10.00-13.00. W programie pojawią się: kalendarium, recenzje płyt i informacje muzyczne. Marek Niedźwiecki zaprosi też gości, z którymi porozmawia o najciekawszych i największych hitach ze starszych i nowszych płyt.
Specjalnie na święta Bożego Narodzenia Radio Złote Przeboje i Agora przygotowały płytę "Piosenki z dzwoneczkami". W albumie znalazły się wybrane przez Marka Niedźwieckiego najpiękniejsze przeboje budzące najmilsze świąteczne wspomnienia. Piosenki z płyty będzie można usłyszeć codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 9.45, a Marek Niedźwiecki będzie rozdawał albumy w czasie swoich audycji. "Piosenki z dzwoneczkami" będą dostępne od 3 grudnia w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju w cenie 29,99 zł.
Audycje Marka Niedźwieckiego w Radiu Złote Przeboje będą miały kampanię reklamową w telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVP, Polsat, TV4), na portalach internetowych (gazeta.pl, infomuzyka.pl, popcorner.pl, wp.pl, onet.pl), a także autopromocję na antenie stacji. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się Wzorcownia Promocja & PR, media zakupił Dom Mediowy Starlink.
Wydanie płyty "Piosenki z dzwoneczkami" również wspiera kampania promocyjna na antenie TVP, TVN, TVN24 i TVN Style. Spoty przygotował Dom Produkcyjny TIME CODE, media kupił Starlink. Patroni medialni albumu to "Gazeta Wyborcza", "Metro" i infomuzyka.pl