Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
3 listopada 2021 / 11:54
„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się w zestawieniu 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według badania Top Marka 2021. Marki z Grupy Agora są wśród najpopularniejszych w swoich kategoriach.
W tegorocznej edycji badania Top Marka „Gazeta Wyborcza” została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 17. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 830 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Gazecie Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 86,5%.
Gazeta.pl znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. „O Gazeta.pl wzmiankowano często w związku z jej działaniami CSR na rzecz środowiska naturalnego, osób LGBT+, syryjskich i białoruskich uchodźców” – napisali twórcy opracowania. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 91. pozycji.
Radio TOK FM jest czwartą najsilniejszą marką radiową w Polsce – pierwszą w zestawieniu ponadregionalną stacją o profilu publicystyczno-informacyjnym. Wzmianki w mediach na temat rozgłośni najczęściej dotyczyły wypowiedzi z anteny, ale wśród publikacji wysoki był również odsetek materiałów poświęconych działaniom z obszaru CSR. W całym rankingu Radio TOK FM znalazło się na 102. miejscu.
Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które znalazło się na piątym miejscu wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2021 zajęło 256. pozycję. W analizowanym okresie jednym z najbardziej medialnych działań Wydawnictwa była akcja charytatywna „Nadzieja”, której najważniejszym elementem było opublikowanie zbioru utworów wybitnych polskich autorów – dochód ze sprzedaży książki-cegiełki trafia do ośrodków pomocy społecznej dla seniorów.
Top Marka 2021 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 14. edycji raportu przeanalizowano w sumie 108 mln wzmianek w prasie, internecie i mediach społecznościowych z okresu od 1 lipca 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Dzięki tym danym powstał ranking 500 marek z 50 branż. Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 r. Więcej informacji - w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.
Powrót