Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 października 2023 / 11:08

Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2023

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Wydawnictwo Agora oraz Pasibus znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2023, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 10. całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa, a Radio ZET zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Radio.

W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście unikatowego na polskim rynku pozbawionego reklam serwisu Jeden News Dziennie oraz najpopularniejszego serwisu w języku ukraińskim Ukrayina.pl.  W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na 5. pozycji, poprawiając swój zeszłoroczny wynik aż o 11 miejsc.

„Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 16. miejsce (w roku 2022 zajęła 24. miejsce). W analizowanym okresie ukazało się ponad 877 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – prawie 90%. Wyborcza.pl znalazła się na 5. miejscu w kategorii portali internetowych, co sprawia że aż dwa z pięciu pierwszych miejsc w rankingu portali internetowych należą do marek Agory.

Radio ZET jest liderem w kategorii Radia, a w całym zestawieniu zajmuje 41. miejsce. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 135. miejscu. 

Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 5. miejsce (+5 miejsc w porównaniu do 2022) wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2023 uplasowało się na 266 pozycji (awans o 62 pozycje). 

Na liście 500 najbardziej medialnych marek zadebiutował w tym roku Pasibus z Grupy Agora. Sieć burgerowni znalazła się na 434. miejscu zestawienia.

Top Marka 2023 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 16. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 46,6 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych). Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i You Tube'a. 

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.

Więcej informacji – w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.

Powrót