Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
5 listopada 2024 / 14:05
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.
W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek Gazeta.pl uplasowała się na 4. miejscu, tym samym poprawiając swój zeszłoroczny wynik o jedną pozycję. Po raz kolejny portal znalazł się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych.
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 13. miejsce (w 2023 r. miała 16. pozycję). Wyborcza.pl znalazła się na 114. miejscu rankingu ogólnego i na 9. pozycji w kategorii Portale internetowe.
Radio ZET jest niekwestionowanym liderem w kategorii Radia, a w ogólnym zestawieniu awansowało aż o 24 miejsca – na 17. pozycję. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 105. miejscu (awans ze 135.).
Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które ponownie zajęło 5. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2024 uplasowało się na 283. pozycji.
Top Marka 2024 to największe badanie marek w polskich mediach. Aby stworzyć 17. edycję raportu, przeanalizowano aż 31,5 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych) w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych.
Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.
Powrót